Juolab kad, šio regiono trasų konfigūracija labai primena būtent suomiškas, nes dalyviams tenka važiuoti vadinamojoje trimatėje erdvėje.

Estijoje ralio kultūra yra be galo išvystyta: už ralio pasą, kuris leidžia patekti į visus greičio ruožus reikia sumokėti 15 eurų, jei nori patekti į serviso zoną – dar 5 eurai, o jeigu perki bilietą greičio ruože – 20 eurų. Niekas iš žiūrovų neišeis už saugumo zoną ribojančios linijos, nebent avarijos atveju reiktų „ant kojų“ pastatyti apsivertusį automobilį ar jį išstumti į trasą iš griovio.

Iš šešių startavusių Lietuvos ekipažų ralį baigė vos du: absoliučioje įskaitoje 10-ą vietą užėmė Dominykas Butvilas ir Renatas Vaitkevičius, 12-ą - Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas (abu ekipažai važiavo „Mitsubishi Lancer Evo X“).

Šiemet į „Mitsubishi Lance Evo X“ persėdęs Vytautas Švedas sakė, jog šiame ralyje nesijautė komfortiškai.

„Paskutinį kartą Pietų Estijos trasose važiavau 2004 m., kai dalyvavau šios šalies ralio čemionate. Tad tokiose trasose, kurios tikrai primena Suomiją, be treruočių yra sunku kažką pavyt ar aplenkt, - savo pasirodymą komentavo V. Švedas. – Trasos jau nežinomos, šimtą metų mes čia nebuvome, o svarbiausia reikėjo nelėkt ir išsaugoti automobilį „300 Lakes“ raliui. Taip, tai tikrai buvo labai gera treniruotė, naudojome koservatyvią taktiką.“

Absoliučioje įskaitoje nugalėjo pasaulio ralio čempionato dalyvis norvegas Madsas Ostbergas („Ford Fiesta RS WRC“), antras liko Estijos ralio legenda Markko Martinas („Ford Focus RS WRC03“, trečią vietą užėmė šiuo metu SWRC antroje vieoje esantis čekas Martinas Prokopas („Škoda Fabia S2000“).