Italai įžvelgė potencialą

Ankstyvą 2011 metų pavasarį Lietuvos kartngo federacija, ieškodama rėmėjų ir ryšių su kartingo technikos gamintojais, susisiekė su Italijos komanija „Gold Kart“ – viena garsiausių ir stipriausių kartingo pramonės atstovių. Italai įdėmiai sekė mūsų sportininkų treniruotes ir pateikė viltingą verdiktą: dėmesio, paramos ir visokeriopo palaikymo vertas ne vienas ar du mūsų šalies sportininkai, o net 7 perspektyvūs lenktynininkai.

Italus maloniai nustebino greita mūsų sportininkų adaptacija nepažįstamose trasose, principingumas, profesionalus požiūris į darbą ir, be abejo, meistriškumas.

Tad į U-18 pasaulio čempionatą išvyksta Evaldas Dzialtuvas („Rotena“), Tomas Aniūnas, Justas Pangonis (abu - „Artikarta“), Paulius Paškevičius („MS Kart“), Benediktas Urbonas, Narvydas Janušis (abu – „Juta“) bei Vadimas Šapovalas (,IJ Racing“).

Iš viso dalyvauti pasaulio čempionate paraiškas pateikė 83 dalyviai iš 28 valstybių.

Ilgos savaitgalio varžybos

Nors visi mūsų šalies atstovai ne sykį yra dalyvavę įvairiose tarptautinėse varžybose, tokiame solidžiame turnyre patirties gali kiek stigti. Pirma – milžiniška konkurencija. Jeigu Lietuvoje vykstančiose varžybose į 1 sekundę kai kurių klasių kvalifikacijoje „telpa“ 10-12 sportininkų, ten labai panašius rezultatus gali demonstruoti 30-50 dalyvių.

Tačiau pasaulio jaunimo čempionato reglamentas yra toks, kad viską lemtų būtent vairuotojo meistriškumas. Mažinant dalyvaujančių sportininkų kaštus, buvo apribotas variklių ir važiuoklių tiekėjų sąrašas, čempionate negali dalyvauti vadinamosios gamyklinės komandos, tad atsiranda daugiau galimybių sublizgėti mažesnius biudžetus turintiems sportininkams.

Tiesa, bent jau fizinių jėgų reikės labai daug: kiekvieno pasaulio čempionato etapo tvarkaraštyje yra po 5 treniruotes, kvalifikaciniai važiavimai, du pusfinalių važiavimai ir net 30 km ilgio finalas (Ortonos kartodromo rato ilgis – 1600 m, finale bus važiuojama 19 ratų).

Pasak Lietuvos kartingo federacijos atstovų, tokia gausi mūsų sportininkų delegacija pasaulio čempionate – unikalus įvykis. Tai, kad Lietuvos kartingo meistrai savo meistriškumu patraukė pajėgių ir rimtų gamintojų dėmesį, liudija, jog automobilių sporte galime tikėtis ir kur kas ryškesnių pergalių.

Kartingas pagrįstai vadinamas automobilių sporto pradžiamoksliu – šią abėcėlę privalo išmokti visi lenktynininkai. O gausi ir ambicinga (patys sportininkai prieš varžybas nelinkę atvirauti, bet bent jau apie vietas pagrindiniame finale sekmadienio pavakarę svajoja turbūt visi) delegacija liudija, jog didžiajame automobilių sporte netrukus turėtume išgirsti ir lietuviškų pavardžių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją