Lenktynių išvakarėse pliaupęs lietus 3,05 kilometro ilgio ralio-sprinto trasą pavertė tikra ledo čiuožykla, o slalomo gerbėjams teko varžytis bemaž vasarai prilygstančiomis sąlygomis, nes trasą dengęs sniegas ištirpo.

Itin azartiška ir permaininga kova užsimezgė ralio-sprinto trasoje, kurioje kartu su gerokai mažesnę patirtį turinčiais lenktynininkais šįsyk nusprendė pasivaržyti ir du Lietuvos automobilių sporto meistrai – Ramūnas Čapkauskas ir Modestas Jakas.

Abejojančių, jog šie lenktynininkai besąlygiškai diktuos madas, beveik nebuvo. Tačiau favoritams įrodyti pranašumą nebuvo lengva. Net geriausią laiką – 2 min. 30,31 sek. - su „Mitsubishi Lancer Evo IX“ antrajame važiavime parodžiusiam R. Čapkauskui prieš tai slidžioje trasoje nepavyko išvengti suktuko.

Pripažintas ralio ir žiedinių lenktynių meistras įrodė savo pranašumą 4WD klasėje, pranokęs M. Jaką, vairavusį „Škoda Felicia“, kuris 3,05 km ilgio trasoje sugaišo 2 min. 38,75 sek. Trečiąją vietą šioje klasėje iškovojęs Karolis Šiugždinis su „Opel Corsa“ buvo gerokai lėtesnis – 3 min. 01,22 sek.

Beje, Karolis su tuo pačiu automobiliu varžėsi ir jaunimo klasėje, kurioje jam atiteko viena pozicija aukštesnė vieta, o pergalę čia šventė Tadas Dovidaitis, su „Škoda Felicia“ trasą įveikęs per 2 min. 52,28 sek.

Todėl neatsitiktinai Tadas su Karoliu, surinkę vienodai taškų, įpusėjus ralio-sprinto pirmenybėms pirmauja šioje klasėje.

Priekiniais ratais (FWD) varomų automobilių klasėje varžėsi 10 dalyvių, o pergalė joje atiteko „Volkswagen Golf“ vairavusiam Rokui Kavaliauskui (2 min. 39,84 sek.), pranokusiam Vytį Pauliukonį su „Honda Civic“ (2 min. 41,34 sek.) ir trečioje vietoje likusį Martyną Kvišį, vairavusį „Citroen Saxo“ (2 min. 44,34 sek.).

Galiniais (RWD) ratais varomų automobilių klasėje etapą laimėjo Kęstutis Jankauskas, su BMW 325 trasoje sugaišęs 2 min. 46,47 sek. Antrąją ir trečiąją vietas užėmė irgi BMW vairavę Linas Kriūnas (2min. 51,93 sek.) ir Elvinas Sirukas (3min. 01,07sek.).

Dėl „Nemuno žiedo“ taurės kovojantys žiemos slalomo pirmenybių dalyviai varžosi net septyniose automobilių klasėse, tačiau daugiausia simpatijų ir aplodismentų susilaukė Evelina Drilingienė, su „Honda Civic“ trasoje sugaišusi 1 min. 26,43 sek.

Nors Evelinos rezultatas nepretendavo į greičiausiąjį, tačiau ji buvo vienintelė dailiosios lyties atstovė, puošusi vyrišką kompaniją. Be to Evelina kartu Laura Pranculyte, kuri sekmadienį lenktynėse nedalyvavo, po šešių etapų tapo moterų įskaitos lyderėmis.

Absoliučiu slalomo varžybų etapo nugalėtoju tapo Marius Savukaitis, su BMW 325 trasą įveikęs greičiausiai – per 1 min. 11,40 sek. Marius pergales iškovojo ne tik FWD, bet ir RWD klasėse. Neatsitiktinai po šešių etapų jis tapo ir šių klasių lyderiu. Itin ryškiai Marius dominuoja RWD klasėje, surinkęs net 60 įskaitinių taškų, o 4WD klasėje lyderio poziciją įpusėjus pirmenybėms jam užtikrino 36 taškai.

Jaunimo klasėje su „Ford Escort“ pergalę šventė Edvinas Savickas, sugaišęs trasoje 1 min. 21,10 sek. ir pranokęs dviem frontais besivaržiusius, antrąją ir trečiąją vietas šioje klasėje užėmusius T. Dovidaitį ir K. Šiugždinį.

Po šešių etapų jaunimo klasės lyderio poziciją užima T. Dovidaitis, kurio taupyklėje 49 taškai, tačiau artimiausią varžovą E. Savicką jis lenkia tik 3 taškais.

Visais ratais varomų automobilių klasėje su „Volkswagen Golf“ pranašumą įrodė Tomas Ivanauskas, kurio rezultatas 1 min. 11,69 sek. buvo trečias slalomo rungties absoliučioje įskaitoje, o dygliuotas padangas turinčių automobilių klasėje pergalę iškovojo M. Jakas. Modestas su 48 taškais tapo įpusėjusio turnyro lyderiu ir dabar 6 taškais atsiplėšė nuo antrąją vietą užimančio R. Bartusevičiaus.

Atkakli kova vyko ir laisvojoje klasėje. Čia dar vieną pergalę po sprinto varžybų su „Honda Civic“ iškovojo V. Pauliukonis, sekunde pranokęs Aleksandrą Dainį, vairavusį „Volkswagen Polo“.

Trečias finišo liniją su „Audi A4“ kirto Rytis Bartusevičius.

Ši pergalė V. Pauliukoniui užtikrino ir turnyro lyderio poziciją. Tačiau Vytis vos vieno taško persvara lenkia antroje vietoje esantį Karolį Kliaudaitį ir vienuolika - trečiąją vietą užimantį Gintautą Ramanauską.

„Batalijos dėl „Nemuno žiedo“ taurės taps gera vairavimo sniegu bei ledu padengtose trasose, kurių konfigūraciją keičiame kiekviename etape, pamoka. Juolab, kad turnyre panoro varžytis daug jaunimo, turinčio nedidelį vairuotojo stažą.

Uždarose trasose, prižiūrimi specialistų, lenktyniauja ir keletas dar neturinčių vairuotojo pažymėjimų, - įpusėjus pirmenybėms džiaugėsi vienas šio turnyro iniciatorių, VšĮ „Nemuno žiedas“ direktorius Eduardas Jakas. – Tai bene didžiausia tokių lenktynių nauda, nes uždarose trasose gautos meistriškumo pamokos labai pravers bendro naudojimo keliuose, kuriuose jau pastebimai mažėja avarijų.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją