Komandos techninė įranga, įrankiai ir mechanikų patirtis taip pat jau nenusileido stipriausioms skandinavų čempionato ekipomis.

Pagrindinė priežastis keisti lenktyniavimo vietą buvo Skandinaviškų trasų įvairovės stoka ir specifika. Čia trasos labai trumpos ir gana lėtos. Todėl anksčiau ar vėliau būtų tekę keltis į tradicines trasas. Šiemet pasirinkta Didžioji Britanija, kadangi čia buvo galima lenktyniauti 2008-2009 modelio „Porsche GT3Cup“ automobiliais.

Jungtinės Karalystės trasos - įvairios (visi 10 etapų vyko skirtingose trasose), sudėtingos ir garsios savo praeitimi. Ypač nustebino žiūrovų gausa, kadangi visi „Carrera Cup“ etapai vyko kartu su BTCC lenktynių serija gera varžybų organizacija.

Jonas Gelžinis su "Porsche" automobilių aptarnavimo zonoje
Foto: Organizatorių archyvas

J. Gelžinis jau nuo pirmų etapų įsitraukė į kovą dėl pirmų pozicijų „ProAm1“ klasėje. Ketvirta vieta „Oulton Parke“, penkta ir šešta vietos „Croft“ trasose, buvo puikus to patvirtinimas.

Deja, antra sezono pusė J. Gelžiniui prasidėjo nesėkmingai. Snetertone jis suklydo ir negalėjo tęsti lenktynių dėl pažeisto radiatoriaus, Silverstoune apmaudžiai susidūrė su ratu lenkiamu sportininku, Knockhile patyrė avariją starte.

Trys nebaigti važiavimai komplikavo padėtį.

Tačiau „ProAm1“ klasės paskutiniuose etapuose Doningtone bei Brands Hatcho trasose lietuvis išsaugojo antrą vietą.

Permainingoje kovoje 2010 metų „Carrera Cup“ GB čempionatą laimėjo tikra anglų automobilių sporto legenda Timas Harvey‘us, antras liko Michaelas Caine‘as, o trečias buvo Stephenas Jelley.

J. Gelžinis bendroje įskaitoje liko dešimtas, o savo klasėje antras, į priekį praleidęs Olie Jacksoną. T. Barštys sėkmingai mokėsi sudėtingose Anglijos trasose ir kiekvieną lenktynių savaitgalį jausdavosi vis tvirčiau.

Anglai pamėgo Lietuvos jauną, linksmą komandą, kuri puikiai įsiliejo į senbuvių būrį. Mūsų mechanikai stebino juos savo profesionalumu, universalumu ir gebėjimu tobulėti. O kai lietuviai dar laimėjo ir futbolo turnyrą (tradicinis mažojo futbolo turnyras su pereinamąja taure) bei pasirodė tautiniais kostiumais paskutinėje sezono vakarienėje - komanda buvo padidinto dėmesio centre.

Žvalgyba atlikta, šis tas išmokta, o svarbiausia įgauta daug naudingos patirties ir žinių, kurios tikrai pravers 2011 metų sezone.

Dabar pagrindinės komandos užduotys yra įsigyti naujo modelio automobilius ir pasistengti suformuoti tokį biudžetą, kuris leistų ne tik dalyvauti visuose etapuose, bet ir turėti pakankamai testų tarp varžybų. Tada būtų galima kovoti su britais dėl aukštų vietų čempionate.