„Tik po šios komisijos verdikto bus galima pasakyti, kiek sportininkų ir automobilių išsirikiuos prie starto linijos, - sako vienas pagrindinių renginio organizatorių, lenktynes rengiančios UAB „Promo Sportas“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Tačiau didelių siurprizų iš komisarų nelaukiame. Ne todėl, kad jie būtų praradę reiklumą.

Per dešimtį metų, kiek vyksta šios lenktynės, sportininkai, komandų mechanikai bei vadovai įprato prie joms keliamų reikalavimų. Todėl techniką ir savo ekipiruotes lenktynėms jie rengia griežtai laikydamiesi techninio reglamento reikalavimų.“

Pasak D. Grinbergo, jei ir pasitaiko mažų nukrypimų nuo techninio sporto kodekso, tai komisarų nurodyti neatitikimai būna nesunkiai pašalinami iki šios komisijos darbo pabaigos. (Techninė komisija savo darbą baigia trečiadienį, liepos 14 d., 18.30 val.)

Kaip ir ankstesniais metais, taip ir šiemet „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviai vairuos ne vienodo galingumo automobilius, todėl jie skirstomi į klases, teigiama varžybų organizatorių pranešime.

D. Grinbergo nuomone, pagrindiniais pretendentais į absoliučių nugalėtojų titulą reikėtų laikyti GT klasės automobilius vairuosiančius sportininkus, tarp kurių laukiama nemenka konkurencija. Tačiau daugiausia bolidų parengti pagal „A“ grupės reikalavimus. Tai automobiliai, atitinkantys FIA Super 2000, Diesel 2000, Baltijos žiedinių lenktynių čempionato - Super 1600, DMSB 24h Special arba „Specialius Omnitel 1000 km lenktynių sportinių automobilių reikalavimus“.

„A“ grupės automobiliai dar skirstomi į klases pagal variklio darbo tūrį ir automobilio minimalų svorį:


Per 1200cm3 iki 1300cm3 - 710 kg
Per 1300cm3 iki 1400cm3 - 740 kg
Per 1400cm3 iki 1600cm3 - 800 kg
Per 1600cm3 iki 1800cm3 - 900 kg
Per 1800cm3 iki 2000cm3 - 950 kg
Per 2000cm3 iki 2500cm3 - 1000 kg
Per 2500cm3 iki 3000cm3 - 1050 kg
Per 3000cm3 iki 3500cm3 - 1130 kg
Per 3500cm3 iki 4000cm3 - 1200 kg
Per 4000cm3 - 1250 kg

Kol dirba techninė komisija, nekantriausieji žiūrovai gali tik iš toliau pažvelgti į galingus ir spalvingus bolidus, kurie jau ketvirtadienį Vytauto gatvėje parodys savo tikrąjį garsą ir galią. Tačiau žiūrovams rūpi ne tik automobiliai, bet ir juos vairuosiantys sportininkai.

„Omnitel 1000 km lenktynių“ gyvybingumą ir renginio tradicijų perimamumą liudija kasmet jas vis papildantis debiutantų būrys, kurių ir šiemet gausu.

Pirmą kartą Palangos trasoje su „BarBar‘a Racing team“ ekipa debiutuos žinomas kartingo meistras Andrius Austinskas. Ir ne su bet kuo, o su išskirtiniu, Lietuvoje dar nematytu „Lotus 116“.

„Tai ne tik gražus, bet ir greitas automobilis, nestokojantis pasitikėjimą keliančių techninių parametrų“, - prieš startą džiaugėsi A. Austinskas.

Į techninį parką savo „Honda Civic Type-R“ atvairavo ir dar vienas kaunietis, varžybų debiutantas Dainius Matijošaitis. Tačiau patyrusių, 2005 m. šių lenktynių nugalėtojo Egidijaus Dapšo ir Karolio Dolebos draugijoje, su kuriais jis sudarys „Viči“ komandą, Dainius nesijaus vienišas nedrąsus debiutantas.

Kaip lenktynių spaudos centrui teigė didžiausią patirtį turintis šios ekipos narys E. Dapšas, komandos tikslas – prizinė vieta A2000 klasėje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją