Lietuvių nesėkmės prasidėjo ketvirtadienio vakare. Nors tos dienos greičio ruože iškovota pergalė, vėliau paaiškėjo, kad jiems ir dar keturiems ekipažams neįskaitytas vienas iš kontrolinių trasos taškų. Anot B. Vanago, išanalizavus GPS duomenis, pro šį tašką pravažiuota dešimčia metrų per toli: jei 60 ar 70 metrų atstumas dar buvo fiksuojamas, tai lietuvių automobilis pravažiavo nutolęs apie 80 metrų.
Kaip žinia, automobilių sporte taisyklės yra griežtos, taigi organizatoriai skyrė vienos valandos laiko baudą. Tačiau B. Vanago ir Š. Palioko ekipažo persvara buvo tokia didelė, kad ir su šia bauda jie pirmavo 12 minučių.
Penktadienį įveikus apie trečdalį numatytos distancijos ištiko dar viena nesėkmė. Važiuojant miško kirtimu ties B. Vanago kojomis pro „Suzuki Jimny“ dugną išlindo maždaug dešimties centimetrų skersmens rąsto galas.
Tačiau įvažiavus į paskutiniąją pelkę prieš finišą, lietuvių automobilis užklimpo. Visureigių sporte naudojami specialūs lynai su elektros varikliu, tvirtinami automobilio priekyje ir vadinami gervėmis. Bandant išsikapstyti šio prietaiso pagalba, nelauktai nutrūko lynas.
Kol mūsiškiai išsivadavo iš pelkės sugaišo dar 20 minučių.
Šį kartą Lietuvos ekipažas kaip ir prieš porą dienų užfiksavo ketvirtą rezultatą: 2 valandos, 6 minutės ir 18 sekundžių. Nugalėjo A. Sergejevas su A. Korotkajevu (1:25:41).
Paskutinę „Ladoga Trophy 2010“ lenktynių dieną lietuviai startuos iš antros vietos, nuo lyderiais tapusių „Lukoil“ ekipažo – A. Sergejevo su A. Korotkajevu atsilikdami pusvalandžiu.
Tačiau „MEZON Offroad Team LT“ komanda žemiau antros pozicijos nenusmuks, kadangi artimiausio varžovo Aleksandro Jevtušenko ekipažą („Land Rover Defender“) lenkia beveik pustrečios valandos.