B. Vanago teigimu, šį kartą dalyviams teko varžytis greičio ruože, esančiame arčiau Suomijos sienos. Čia pasitaikė uolų ir stambių riedulių, o vietomis kelią teko skintis siaurais koridoriais tarp medžių, į kuriuos daugelis dalyvių aplamdė savo automobilius.

Penktoji maratono diena pasižymėjo stipriai kintančių aukščių diapazonu. Taipogi, daug pastangų pareikalavo stačius ir aukštus krantus turinčios upės.

Lietuvių ekipažas neišvengė techninių problemų – įpusėjus distanciją, lūžo „Suzuki Jimmy“ priekinis tiltas. Dėl gedimo B. Vanagas su Š. Palioku buvo priversti likusią trasos dalį važiuoti tik galiniais ratais varomu automobiliu. Prisimenant, kad visureigių varžybose keturių ratų pavara yra gyvybiškai svarbi, ketvirtąją vietą galima laikyti išties geru pasiekimu.

Techninių problemų turėjo ir kiti varžybų dalyviai. Pagrindiniams lietuvių varžovams TR1 klasėje – Aleksejui Sergejevui ir Aleksejui Korotajevui („Toyota Land Cruiser“) nesisekė dar labiau – jų automobilyje dingo stabdžiai. Favoritais laikomi sportininkai trečiadienio greičio ruože finišavo tik šeštoje vietoje.

Šį kartą greičiausias buvo Andrejaus Buštarenko ekipažas su „Land Rover Defender“, užtrukęs 2 valandas, 1 minutę ir 35 sekundes. Antri liko analogišką automobilį vairavę Aleksejus Martinovas su Aleksejumi Lagutkinu (2 val. 3 min. 51 sek.), o trečias: Sergejaus Gorno ekipažas su „Toyota Land Cruiser“ (2 val. 8 min. 59 sek.).

Lietuvos komandos lenktynininkai užfiksavo 2 valandų 11 minučių ir 46 sekundžių laiką.

Apibendrinus rezultatus – prarasta ne tiek ir daug, be to – pagrindinius varžovus TR1 klasėje mūsiškiai aplenkė beveik dešimčia minučių.

Visureigių maratono „Ladoga 2010“ finišas jau ne už kalnų – birželio 6-ąją dieną. Kol kas B. Vanago bei Š. Palioko persvara daugiau nei įtikinama – ji padidėjo iki kiek daugiau nei vienos valandos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją