Pradėsime nuo labiausiai patyrusio ispano. Jam 41 metai, pasaulio ralio čempionate (PRČ) jis startuoja nuo 1987 metų. Pasaulio čempionas 1990 ir 1992 metais. Startavo 177 raliuose, laimėjo 25 kartus, o net 36 kartus buvo antras.

D.Britanijos ralį ispanas laimėjo du kartus, du kartus buvo antras ir tris kartus - trečias. 1998 metais K.Saincas buvo labai arti trečio čempiono titulo, bet gaisras po "Celicos" kapotu paskutiniame GR "padovanojo" šį vardą T.Makinenui. Ekipažas tada neslėpė savo pykčio ir susijaudinimo.

Jo komandos kolega Sebastianas Loebas (29 metai) nuo pat pradžių buvo vadinamas "asfaltiniu". Pirma pergalė, nors ir nepripažinta, įvyko Montekarlo ralyje. Dėl techninių taisyklių pažeidimo (ne laiku pakeistos padangos) pergalė jaunam prancūzui buvo atimta ir atiduota T.Makinenui ("Subaru").

Toliau sekė 10 taškų Vokietijos asfaltiniame ralyje ir net trys pergalės šiais metais (Montekarlas, vėl Vokietija ir Italija).

Prancūzo patyrimas D.Britanijoje gana menkas, bet 2001 metais važiuodamas su "Citroen Saxo" jis užėmė pirmą vietą "Super 1600" klasėje. Praėjusiais metais jis važiuodamas jau prie "Xsara WRC" vairo, Velso ralio nebaigė dėl svirties lūžimo.

O tada ralį laimėjo trečias kandidatas į PRČ titulą - Peteris Solbergas ("Subaru"). Tai buvo pirma 28 metų norvego pergalė pasaulio čempionate. Jis savo PRČ karjerą pradėjo 1998 metais, o į gamyklinę "Ford" komandą perėjo 1999 metais.

Savo sugebėjimus Norvegijos ralikroso ir ralio čempionas parodė "Safari" ralyje. Iškviestas telefonu į Nairobį po to, kai T.Radstromas susilaužė koją, P.Solbergas puikiai startavo ir užėmė 5 vietą.

2000 ir 2001 metais sekė komandos pakeitimas (iš "Ford" į "Subaru"), krūva avarijų ir gedimų. Bet jau 2002 metais nebuvo nei vienos avarijos, tris kartus trečia vieta, vieną kartą antra, pergalė Velse. Rezultatas - antra vieta PRČ vairuotojų įskaitoje.

Šiais metais P.Solbergas iškovojo tris pergales - Kipre, Australijoje bei nesenai Korsikoje. Visi trys raliai absoliučiai skirtingi savo charakteriu, vidutiniais greičiais bei kelio danga. Bet tai ir įrodo norvego talentą, kuris be įgūdžių įgytų ralikrose, labai greitai išmoko važiuoti ant asfalto, o ypač ant šlapio.

Kaip sako pats Peteris, "kad tik būtų slidu". O ši aplinkybė visada karaliauja Velso giriose.

O kokia "Subaru" statistika D.Britanijoje? Labai palanki japonų gamintojams. Dėka škoto Colin'o McRae, ši markė pasiekė pergales 1994, 1995 ir 1997 metais, 1999 ir 2000 metais prie "Subaru Impreza" vairo laimėjo Richardas Burnsas, o 2002 metais jau minėtas P.Solbergas.