Pradžia – Aukštadvario trasoje

„Automobilių sportu susidomėjau nuo 7-erių metų, tėčio, kuris nupirko kartą, iniciatyva. Pirmasis mano treneris - Darius Jonušis. Daug treniravusi, kelis kartus tapau Lietuvos ir Baltijos valstybių čempionu ir išvykau tobulėti į Italiją. Po kelių sėkmingų sezonų kartų lenktynėse nutariau pereiti į „Formulės“ klasę“, - karjeros pradžią prisiminė K. Vasiliauskas.

2008-ųjų sezonas jaunajam Lietuvos lenktynininkui nebuvo sėkmingas.

„2008 metų sezonas buvo nesėkmingas dėl nugaros traumos „Hungaroring“ trasoje. Greitai atsigavau po sužeidimo ir grįžimas į sportą man buvo malonus, ypač po pergalės „Formulės-Renault“ klasėje Imolos trasoje.

Grįžo ir pasitikėjimas savimi. Mane konsultuojantys „Formulės-1“ vienas akcininkų Robinas Herdas ir italų vadybininkai Danilo Rossi bei Serena Antanucci patarė, kad verta lenktyniauti „Formulėje-2“. Šis mano sprendimas buvo reikšmingiausias ir svarbiausias karjeroje“, - įsitikinęs K. Vasiliauskas.

Tikslas - elitinė „Formulė-1“

Įpusėjus „Formulės-2“ čempionatui, K. Vasiliauskas su 13 taškų turnyro lentelėje užima 9-ąją vietą, o „Formula Audi Palmer“ klasėje jis - antras.

„Man liko dar 4 etapai po dvejas lenktynes. Praradau daug taškų ir nuo lyderių jau gerokai atsilieku. Šiemet man tikslas yra patekti į geriausiųjų 10-uką, o kitais metais – likti „Formulėje-2“, kovoti dėl čempiono titulo ir debiutuoti „Formulėje-1“, - savo planus dėstė K. Vasiliauskas.

„Formulės-2“ čempionas gauna teisę atlikti „Formulės-1“ „Williams“ komandos testų seriją, o prizininkams įteikiamos superlicenzijos lenktyniauti elito klasėje.

„Tam, kad galėčiau startuoti „Formulėje-1“, reikalinga motyvacija, sunkus darbas, sėkmė, važiavimo originalumas, stiliaus išskirtinumas, sugebėjimas kurti intrigą trasoje ir biudžetas“, - sudėtines sėkmingo debiuto „Formulėje-1“ dalis vardino K. Vasiliauskas.

„Formulės-1“ komandos stebi „Formulės-2“ lenktynes ir geriausius pilotus kviečia į testus.

D. Jonušis: Kazimiero pergalės – ne atsitiktinės

„Drąsiai galiu patvirtinti, kad Kazimieras toliausiai žiedinėse lenktynėse nužengęs Lietuvos sportininkas. Šį sezoną „Formulės-2“ klasėje jis nuolat renka taškus, demonstruoja stabilius rezultatus.

Kazimiero pergalės – ne atsitiktinės. Jis – unikumas, kuriam sekasi, todėl Kazimieras turi šansų patekti į Formulę -1“, - perspektyvų neslepia buvęs K. Vasiliausko treneris D.Jonušis.

Rado rėmėją

Pirmas žingsnis biudžeto formavimo keliu jau žengtas. Pirmaisiais K. Vasiliausko rėmėjais ketvirtadienį tapo lietuviška skrydžių bendrovė „Star 1 Airlines“.

„Esame pirmieji ir vieninteliai rėmėjai. Padedame Kazimieru finansiškai ir skrydžiais. Bendradarbiavimo laikotarpis - neapibrėžtas. Tikimės, kad jis bus nenutrūkstamas. Remiame tuos, kurie turi ambicijų ir sekių bei garsina Lietuvą. Stumsime Kazimierą į priekį. Nėra kliūčių, trukdančių jam lenktyniauti „Formulėje-1“, - spaudos konferencijoje sakė sportininko rėmėjo bendrovės vadovas Martynas Laivys.

K. Vasiliauskas rugpjūčio 14-16 d. kovos „Formulės-2“ čempionato etape Doningtono trasoje, o dar po savaitės jo laukia „Formula Audi Palmer“ varžybos Brands Hatch trasoje (abi D. Britanija).

Dievina saldumynus, palaiko F. Alonso, žavisi A. Zanardi

„Formulės-2“ klasėje vienodą su varžovais „Williams“ komandos inžinierių sukurtą bolidą (450 AG, 1,8 l „Audi“ turbovariklis) vairuojantis K. Vasiliauskas viso sezono metu nevalgo saldumynų.

„Mano automobilis sveria 570 kg (F-1 bolidas – 600 kg), aš su kombinezonu privalau sverti iki 80 kg, todėl visą sezoną nevalgau saldumynų. Kiek daug atsisakyčiau už galimybę paskanauti saldainių. Visiškai nevartoju alkoholio, net pergalės šampaną ragauju tik simboliškai“, – pasakojo sportininkas.

„Formulėje-1“ palaikau ispaną Fernando Alonso, bet žaviuosi italo Alexo Zanardi vairavimo stiliumi. Moku anglų, vokiečių ir italų kalbas, dar naudinga būtų išmokti rusiškai. Rudenį pradedu studijuoti aukštojoje mokykloje Ciūriche, Šveicarijoje“, - asmeninio gyvenimo kai kurias smulkmenas DELFI atskleidė K. Vasiliauskas.

Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FAI) proteguojamų „Formulės-2“ lenktynių sezono kaina vienam lenktynininkui yra 250 tūkst. eurų, amžius čia neribojamas, o dėl galimybės varžytis šioje klasėje kasmet konkuruoja po 120 pilotų iš viso pasaulio.

Jei K. Vasiliauskui pavyktų prasimušti į „Formulę-1“,tai būtų pirmas kartas Lietuvos istorijoje, kai mūsų šaliai būtų atstovaujama tokio rango lenktynėse.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją