V. Švedo ir Ž. Sakalausko ekipažas, vairuojantis „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobilį, jau po pirmųjų dviejų greičio ruožų išvystė didelį 138,84 kilometro per valandą vidutinį greitį.

Jie įgijo 6,4 sekundės persvarą prieš tokį pat automobilį vairuojančius artimiausius varžovus Ramūną Čapkauską su Tomu Šipkausku.

Prieš pertrauką serviso zonoje po šešių iš keturiolikos ralio programoje buvusių greičio ruožų V. Švedas su Ž. Sakalausku prieš artimiausius varžovus jau buvo susikrovę solidų 19,3 sekundės pranašumą. Lyderių ekipažas laimėjo visus pirmuosius šešis greičio ruožus.

Nugalėtojai visus greičio ruožus, kurių bendras ilgis 106,7 kilometro, įveikė per 46 min. 36 sek., važiuodami vidutiniu 137,3 kilometro per valandą greičiu.

„Daugeliui gali atrodyti, kad šią pergalę mes laimėjome lengvai, tačiau taip nėra, - spaudos konferencijoje sakė vienas labiausiai patyrusių šalies šturmanų Ž. Sakalauskas. – Įtampą jutome iki pat paskutiniojo greičio ruožo paskutiniųjų metrų, nes maža kas gali nutikti automobilių ralyje ir per visą dieną sukaupta pusės minutės persvara gali beregint ištirpti. Tačiau Vytautas kovojo fantastiškai, nepadarė nė menkiausios klaidos ir mes pirmi kirtome finišo liniją“.

Sugrįžo ant nugalėtojų pakylos

Nuo nugalėtojų atsilikę 33 sekundėmis antrąją absoliučios įskaitos vietą su „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ iškovojo daugkartinis šalies čempionas Rokas Lipeikis, kuriam šįkart talkino po trejų su puse metų į automobilių ralį sugrįžusi panevėžiečio dukra Inga.

15 metų ralio lenktynėse dalyvaujančiam ir pavydėtiną stabilumą demonstruojančiam R. Lipeikiui tai buvo 63-asis ralis paeiliui, kai sportininkas pasiekia varžybų finišą.

Trečią vietą iškovoję Audrius Višniauskas su Edvinu Pagirsku, vairavę „Mitsubishi Lancer Evo IX“ ir nuo nugalėtojų atsilikę 1 min. 10,4 sek.

Be gedimų - ralio nebūna

Aukšta ketvirtąja bendrosios įskaitos vieta džiaugėsi ir Žilvinas Juršys su Tomu Balžeku, nuo nugalėtojų atsilikę 1 min. 16,5 sek.

Tačiau penktoji pozicija ir 1 min. 17,2 sek. deficitas nuo lyderių niekaip netenkino R. Čapkausko su T. Šipkausku, kurių ekipažas po pirmųjų greičio ruožų dar bandė „įkasti“ ir V. Švedui.

Šešti liko Audrius Gimžauskas su Kęstučiu Girštautu, ralio nugalėtojams pralaimėję 1 min. 34,8 sek. Šis trejetas vairavo vienodus „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobilius.

Penktajame greičio ruože dėl variklio gedimo "ginklus sudėjo" vienas publikos numylėtinių Dovilas Čiutelė, dar anksčiau analogiškos bėdos ištiko jauniausiąjį ralio dalyvį Roką Kvaraciejų, kuriam atiteko speciali Lietuvos automobilių klubo garbės prezidento Stasio Brundzos taurė.

Palyginti ramų ralį supurtė Benedikto Vanago ir Ramūno Šaučikovo „stogas“, kai jų pilotuojama „Subaru Impreza WRX STI SC“ vertėsi septintajame greičio ruože. B. Vanagas iškart po avarijos buvo išgabentas į ligoninę, tačiau tos pačios dienos vakarą išleistas gydytis į namus.

Iš 43 ralio įskaitos ekipažų, šeštadienio rytą pradėjusių varžybas, finišą kirto 39.

Atkakli kova klasėse

Dar atkaklesnė kova vyko klasėse, kur sportininkai varžosi su bemaž identiška technika.

Masiškiausioje N4 klasėje pergalę šventė absoliučios įskaitos nugalėtojai V. Švedas su Ž. Sakalausku, A8 - R. Lipeikis su I. Lipeikyte, A+ - Giedrius Kriptavičius su Ričardu Baubinu, R 2000 – Giedrius Notkus su Dainiumi Alekna, N 2000 – Ignas Taletavičius su Dariumi Augūnu, A 2000 – Irmantas Žukauskas su Gediminu Figurinu, o R 12 – Laurynas Kentra su Dariumi Pilkioniu.

Komandų įskaitos laimėtoja tapo „Juta Racing“ ekipa.

Lietuvos automobilių ralio čempionato kito, trečiojo etapo lenktynės liepos 11-12 dienomis vyks Kelmės ir Šiaulių apylinkių keliais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją