M.Gronholmas šešiolikoje greičio ruožų sugaišo 2 valandas 42 minutes 43,7 sekundės

Kaip sako ralio senbuviai, stebūklų nebūna... Taip atsitiko Markko Martino "Fordui", o tikriau naujam "Cosworth" varikliui, kuris vieną kartą sustojęs, daugiau nebeužsivedė.

Pirmame dienos GR (59 km), dėl hidraulinės sistemos gedimo ir su blogai veikiančiais diferencialais, estas sugebėjo gauti nuo lyderio tik 24 sek. o sekančius du laimėjo su nežymia persvara. Skirtumas tarp suomio ir esto buvo 61 sek.

Markko Martinas laimėjęs iš eilės du "dopus" pavadino tai "mega-fun". "Galėčiau varyti dar greičiau, bet nežinau kur riba. Tokio automobilio laukiau pusantrų metų" - sakė estas po 12 GR.

Po to kai 13 GR Marcus Gronholmas padarė klaidą ir "trumpam" buvo palikęs trasą, M.Martinas jau buvo priartėjęs prie suomio per 26 sekundes. Bet 14 GR estas susisuko, motoras užgęso ir daugiau nebeužsivedė.

Vienos svetainės kaip priežastį mini kompresiją, kitos variklio dirželį. Kol kas nėra oficialių pranešimų iš "Ford" komandos.

Po esto nesėkmėsį antrą iš trečios vietos palypėjo britas Richardas Burnsas (Ričardas Bernsas), kuris nuo M. Gronholmo atsilieka viena minute.

Trečioje vietoje esantis "Subaru" vairuotojas norvegas Petteris Solbergas nuo lyderio atsilieka 1 min. 50,7 sek.

1. M.Gronholm Peugoet 2 val. 42 min. 43.7 sek. 2. R.Burns Peugoet atsilieka 1 min. 00.9 sek. 3. Petter Solberg Subaru 1:50.7 4. Sebastian Loeb Citroen 2:23.7 5. Freddy Loix Hyundai 5:51.6 6. Alister McRae Mitsubishi 6:28.8 7. Toni Gardemeister Skoda 6:33.5 8. Didier Auriol Skoda 7:45.7 9. Tommy Makinen Subaru 8:39.2 10.Francois Duval Ford 8:39.2