Tiesa, pats A. Dzikevičius, už šį pasirodymą Niurburgo žiede gautą taurę pavadino tik paguodos prizu po itin sudėtingai susiklosčiusių varžybų.

Puikiai pasirodęs kvalifikacinėse lenktynėse (Vokietijos komandos „Weilannt Racing“ narys iškovojo 7-ą starto vietą), jau antrame rate tapo svetimų techninių problemų įkaitu.

Priekyje važiavusio gamyklines BMW komandos automobilio M6 variklis staiga spjovė į orą alyvos, kuri aptaškė iš paskos lėkusio A. Dzikevičiaus „Porsche Carrera 997 GT3“ priekinį stiklą. Kadangi tuo metu lynojo, valytuvų šluotelės po kelių akimirkų taip ištepliojo stiklą, kad orientuotis trasoje teko žiūrint pro šoninį automobilio langą.

Iki techninės apžiūros zonos likusius daugiau kaip 20 kilometrų įveikęs vos 60 km/val. greičiu, švariu stiklu į trasą A. Dzikevičius grįžo tik 55-oje pozicijoje. Per likusį lenktynių laiką jis su komandos draugu ir „Weilannt Racing“ ekipos savininku Matthiasu Weilandu sugebėjo pakilti iki 16-osios pozicijos bendroje įskaitoje ir 5-os vietos „GT3 Cup“ klasėje.

Įdomu, kad po finišo A. Dzikevičius sulaukė komplimentų iš gamyklinės „Volkswagen“ komandos piloto Carloso Sainzo. Buvęs pasaulio ralio čempionas per lietų su „VW Scirocco“ nesugebėjo aplenkti sportininko iš Lietuvos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją