Be to, gali lyti ir net snigti!

Bet kuriuo atveju, tarp pasaulio ralio čempionato dalyvių yra mažai vairuotojų, kuriems anksčiau teko startuoti šiame ralyje, kuris vadinosi Anatolijos raliu.

Pernai tai buvo "Peugeot" naujokas Juuso Pykalisto ir S.Loebas iš "Citroen", bet abu jie nepasiekė finišo. Finišavusių statistika primena Akropolio ir Kipro ralius.

Jei 2000 metais iš 77 ekipažų finišavo 31, tai metais vėliau santykis buvo 54:19, o pernai 48:14.

Jei palyginti gamintojų pasiekimus, tai daugiausia šansų į pergalę turi "Ford" automobiliai. Per tris paskutinius metus jie tris kartus laimėjo Graikijoje ir du kartus Kipro saloje. Be viso to, "Ford" su 13,7 % dalimi yra rinkos lyderiai Turkijoje Antri saraše - "Peugeot" konmanda. Marcus Gronholmas laimėjo Kipre pernai, o Graikijoje užėmė antrą vietą.

Startuojančių sarašuose yra ir lietuvių ekipažas. Tai Saulius Girdauskas ir Audrius Šošas, kurie važiuos su "Mitsubishi Lancer Evo VII".

Tarp 70 ekipažų jie įrašyti 50-oje vietoje ir pirmam ratui gali gauti panašų startinį laiką.

Pagal turimus taškus klasėse estai Markko Martinas ("Ford Focus RS") startuos 5 iš eilės, o Urmo Aava ("Suzuki Ignis 1600") kaip 26-as automobilis.

M.Martinas pareiškė, kad šis naujas ralis bus naujas visiems ir jis žada "varyti" nuo pat starto.

Oficialus startas ketvirtadienį vakare, kada Antalijoje įvyks trumpas ruožas žiūrovams.

Tikras ralis prasideda penktadienį 08.00 ryto Kemere.