"Pasirodymą kroso varžybose baigiau. Dabar labai noriu startuoti ralio kroso pirmojo diviziono varžybose , - trečiadienį spaudos konferencijoje sakė dukart Europos čempionas. - Norėčiau lenktyniauti "Škoda" automobiliu. Dėl kito sezono viskas turėtų paaiškėti iki Naujųjų metų".

N. Naujokaitis šių metų Europos čempionate didžiausią galingumą išvystančių automobilių klasėje - pirmajame divizione - laimėjo keturis etapus, o iš viso prizines vietas užėmė šešiuose etapuose iš dešimties, kuriuose dalyvavo. Paskutiniajame etape Prancūzijoje 35-erių metų šakietis nebedalyvavo, nes jau buvo užsitikrinęs čempiono titulą.

"Dabar manęs dažniausiai klausia: sunkiau iškovoti, ar apginti titulą? Man apginti čempiono titulą buvo lengviau, nes šiemet trasos jau buvo pažįstamos ir žinojome, kaip joms parengti automobilį, - tvirtino N. Naujokaitis. - Pirmąją vietą galėjau užsitikrinti ir anksčiau, tačiau tam sutrukdė automobilio gedimai".

Nerijus pripažino, kad po pergalingų 2007 metų šiame sezone, ypač jo pradžioje, jis jautė padidėjusį varžovų dėmesį.

Šakių techninio sporto klubo atstovas džiaugėsi, kad jam pavyko įrodyti, jog ir su kitu automobiliu, mažiausiu biudžetu iš visų dalyvių, be nuolatinės mechanikų komandos bei be treniruočių įmanoma apginti čempiono titulą.

N. Naujokaitis sakė, kad jis labai dėkingas savo treneriui Romui Barkauskui ir ištikimiems draugams, kurie rasdavo galimybių padėti varžybų metu. Čempionas už paramą dėkojo LASF ir vieniems iš prekybos tinklo "Maxima" savininkų Mindaugui Bagdonavičiui bei Gintarui Marcinkevičiui.

Beje, LASF N. Naujokaičiui 2008 metų sezonui skyrė 35 tūkst. litų.

N. Naujokaitis, lenktyniavęs "Volkswagen Polo" automobiliu, šį sezoną surinko 153 taškus. Antras liko rusas Aleksandras Kvašninas ("Renault Clio"), surinkęs 145 taškus. Trečiąją vietą užėmė čekas Vaclavas Fejfaras ("Škoda Fabia"), kurio sąskaitoje - 130 taškų.

Ričardas Savickas ("Ford Puma", 81 tšk.) užėmė devintąją, Šarūnas Glikas ("Ford Focus", 40 tšk.) - 12-ąją, o su Lietuvos automobilių sporto federacijos licencija lenktyniavęs maskvietis Nikita Kondrachinas ("Mitsubishi Lancer", 18 tšk.) - 17-ąją vietas. Beje, abu šie Lietuvai atstovavę sportininkai dalyvavo tik keturių iš vienuolikos etapų lenktynėse.

Iš viso klasifikuoti 44 sportininkai iš 11 šalių.

Čempionate debiutavęs R. Savickas sakė, kad jaudulys kamavo tik per pirmąjį etapą Portugalijoje. Ričardas teigė, kad jo tikslas buvo patekti į dešimtuką ir kuo geriau susipažinti su trasomis. Įsibėgėjus sezonui, Ričardas tikėjosi patekti į pirmąjį šešetuką, tačiau to neleido padaryti automobilio gedimai. R. Savickas teigė, kad jis ketina dalyvauti varžybose ir kitais metais.

Europos ralio kroso čempionato antrojo diviziono varžybose dalyvavęs 2007 metų sezono bronzos medalio laimėtojas Martynas Padgurskis tarp 42 klasifikuotų sportininkų užėmė šeštąją vietą, nors dalyvavo tik šešiuose etapuose iš vienuolikos. 18-metis plungiškis buvo priverstas pasitraukti iš varžybų dėl lėšų stygiaus.

"Pernai buvau pažadėjęs šiemet į Lietuvą parvežti aukso medalį, tačiau nepavyko. Ką padarysi", - apgailestavo M. Padgurskis.

Jaunojo lenktynininko tėvas ir treneris Dainius Padgurskis teigė, kad jie tikrai tikėjosi užkopti ant aukščiausiojo prizininkų pakylos laiptelio. Plungiškiams labai apmaudu, kad įpusėjus sezonui teko "sudėti ginklus". D. Padgurskis pažymėjo, kad jam skaudžiausia ne dėl to, jog patyrė daug išlaidų ir nepasiekė tikslo, o dėl to, kad labai perspektyvus lenktynininkas jo sūnus Martynas turėjo pasitraukti iš sporto.

Pernai Europos čempionate debiutavęs M. Padgurskis Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) buvo pripažintas "Metų atradimu".

Europos ralio kroso čempionato pirmajame divizione debiutavęs Linas Norkus ("Ford Focus ST T16") tarp 36 klasifikuotų lenktynininkų užėmė 20-ąją vietą.

"Tikslus, kuriuos kėliau sau pirmą sezoną, įvykdžiau. Pavyko aplenkti ir kelis sportininkus, kurie Europos pirmenybėse dalyvavo ne pirmus metus", - sakė L. Norkus. Anot jo, pirmajame divizione, kuriame dominuoja Skandinavijos atstovai, konkurencija labai didelė, o kitais metais ji dar turėtų išaugti, nes į lenktynininkų būrį įsilies pajėgūs Rusijos sportininkai.

L. Norkus kitais metais sieks pasiekti pirmąjį dešimtuką.

N. Naujokaitį ir kitus Europos pirmenybių dalyvius pasveikinęs Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas Romas Austinskas džiaugėsi, kad Europos automobilių kroso ir ralio kroso čempionate dalyvavo net šeši Lietuvos atstovai. LASF vadovas Europos pirmenybes, susidedančias iš keliolikos etapų, pavadino didele mėsmale ir pažymėjo, kad tokiose varžybose tapti čempionu arba užimti aukštą vietą nepaprastai sunku.