Paskutinįjį etapą Prancūzijoje kiek nelauktai laimėjo prie vicečempiono „Renault Clio“ vairo sėdęs jo brolis Sergejus Kvašninas.

Antras finišo liniją kirto Christianas Giarolo, vairuojantis „Ford Focus“, o trečiąją vietą iškovojo tokį pat automobilį kaip ir antrasis prizininkas vairavęs Ladislavas Brožekas.

Prancūzijoje Lietuvos atstovas Ričardas Savickas su „Ford Puma“ finišavo šeštas ir savo taupyklę papildė dar 11 įskaitinių taškų. Beje, iškovodamas būtent šeštąją vietą Ričardas šiemet ir debiutavo Europos kroso čempionate Portugalijoje.

Kaip teigė R. Savickas, Prancūzijoje jis tikėjosi aukštesnės vietos, tačiau dėl gedimo likus tik vienai priekinių ratų pavarai dėl aukštesnės vietos kovoti tiesiog nebuvo įmanoma.

Po šio etapo jau neliko nežinomųjų galutinėje Europos automobilių kroso čempionato turnyrinėje lentelėje.

Kaip ir pernai, taip ir šiemet galingiausių automobilių, krose, vadinamame 1-ajame divizione, čempionu tapo N. Naujokaitis, iškovojęs 153 taškus. Lietuvis čempiono titulą apgynė iki pirmenybių pabaigos likus dar vieno etapo varžyboms.

Vicečempiono laurai atiteko Rusijos atstovui A. Kvašninui (145 taškai), o trečiąją vietą užsitikrino Čekijos lenktynininkas Vaclavas Fejfaras, pelnęs 130 taškų.

R. Savickas, kaip ir Rusijos sportininkas Aleksandras Falejevas, pelnė po 81 tašką, tačiau lietuvis liko devintas, nes varžovui lenktynėse pavyko iškovoti keletą aukštesnių vietų nei lietuviui.

Dešimtąją ir vienuoliktąją vietas tarp 44 šiame divizione klasifikuotų sportininkų užėmė kai myninės Latvijos atstovai Aldis Zebergas ir Janis Bogdanovičius, pelnę atitinkamai 63 ir 41 tašką.

Dvyliktas liko dar vienas Šakių TSK klubo atstovas Šarūnas Glikas, surinkęs 40 taškų, o 17-oji vieta atiteko su Lietuvos automobilių sporto federacijos licencija lenktyniavusiam maskviečiui Nikitai Kondrachinui.

Beje, abu šie Lietuvai atstovavę sportininkai dalyvavo tik keturių iš vienuolikos etapų lenktynėse.