Jauno kauniečio lenktynininko ir jo labai patyrusio šturmano pergalė šiame ralyje neatsitiktinė. Jos pagrindą būsimieji lenktynių laimėtojai padėjo dar pirmąją ralio dieną, puikią spartą pademonstravę naktinėse lenktynėse ir susikrovę beveik 50 sekundžių persvarą prieš nemenką staigmeną pirmąją dieną pateikusius Ramūną Čapkauską ir Tomą Šipkauską.

Antrąją ralio absoliučios įskaitos vietą iškovojo Evaldas Čirba su Audriumi Pivoru, tramdę tokį pat automobilį, kaip ir ralio laimėtojai ir distanciją nuvažiavę vidutiniu 108,8 km./val. greičiu.

Antrieji prizininkai tik miesto gatvių lenktynėse šią poziciją paveržė iš trečiosios vietos laimėtojų, Latvijos sportininkų Martino Bucinšo ir Renaro Francio, važiavusių irgi su „Mitsubishi Lancer Evo IX" ir lenktynes baigusių vidutiniu 108,3 km./val. greičiu.

E. Čirba nugalėtojams pralaimėjo 58 sek., o tretieji prizininkai nuo antrųjų atsiliko 14 sek.

Sėkmingiau gatvių lenktynėse pasirodę latviai į ketvirtąją bendrosios įskaitos poziciją nustūmė daugkartinį šalies ralio čempioną Roką Lipeikį, kuriam talkino Renatas Vaitkevičius. Šis duetas važiavo su „Mitsubishi Lancer Evo VIII" automobiliu ir ralio nugalėtojams pralaimėjo 1min.17,2 sek .

Penktają vietą užėmė Deividas Jocius su Mariumi Torrau („Mitsubishi Lancer Evo IX"), o šeštąją – Audrius Višniauskas ir Edvinas Pagirskas („Mitsubishi Lancer Evo IX"). Penktieji prizininkai nuo ralio laimėtojų atsiliko 1 min. 46,2 sek., o šeštieji – 1 min. 51 sek.

Ralį „Aukštaitija 2008" penktadienį pradėjo 51 ekipažas iš Lietuvos, Latvijos, Ukrainos ir Lenkijos, o šeštadienį Utenos centre finišavo 36.

Nors labai skaudžių avarijų išvengta, tačiau didelė sparta ir nemažesnė konkurencija neleido visiems sportininkams išvysti išganingąjį finišą. Važiuojant į antrąjį greičio ruožą penktadienį užsidegė Giedriaus Firanto ir Voldemaro Filipavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo VIII", tačiau gaisras sportininkų pastangomis buvo greitai likviduotas.

Dėl „Mitsubishi Lancer Evo IX" variklio gedimo anksti ginklus buvo priversti sudėti Žilvinas Juršys su Vaidotu Butkevičiumi, o Linas Vaškys su Laurynu Paškevičiumi nesuvaldė savojo „Renault Clio" ir atsitrenkė į medį.

Antrąją ralio dieną didžiausią avariją patyrė Marius Dudonis ir Ramūnas Babachinas. Apvirtus jų vairuojamai „Honda Integra" automobilis sudaužytas ko gero nepataisomai, tačiau lenktynininkai nenukentėjo.

Analogiškas likimas tame pačiame greičio ruože ir vos ne toje pačioje vietoje ištiko ir R. Čapkauską su T. Šipkausku.

Dėl lūžusio priekinio pusašio anksti ginklus sudėjo ir lenkų Maciejaus Oleksowičiaus ir Adžejaus Obrębowskio ekipažas, vairavęs „Subaru Impreza WRX".

Tačiau bene didžiausias apmaudas turėjo užvaldyti daugkartinį šalies čempioną Saulių Girdauską, vienintelį šiame ralyje vairavusį WRC klasės automobilį „Škoda Fabia" ir latvį Ivarą Caunę („Mitsubishi Lancer Evo IX"), kurie slidžioje nuo lietaus trasoje tame pačiame posūkyje atsitrenkę į saugos atitvarus baigė lenktynes priešpaskutiniame greičio ruože Utenos miesto gatvėmis.