Pirmą dieną net du etapai iš penkių buvo nutraukti jiems dar nepasibaigus. Penktasis greičio ruožas buvo sustabdytas, nes medikai plušo prie Gigi Galli „Stobart Ford“ automobilio, kuris trečiajame ruože patyrė avariją.

Nors iš pradžių buvo pranešama, kad pilotas ir jo šturmanas Giovanni Bernacchini išvengė didesnių sužeidimų, bet G. Galliu lūžo kairės kojos šlaunikaulis. Italas avarijos metu neprarado sąmonės ir atvykus pagalbai galėjo kalbėti, o vėliau buvo malūnsparniu nuskraidintas į artimiausią ligoninę.

Piloto artimųjų teigimu, daktarai prognozuoja, kad sportininkas prie vairo galės sėstis ne anksčiau kaip po penkių mėnesių.

Šeštąjį greičio ruožą organizatoriai atšaukė pirmiesiems trims ekipažams jau įveikus distanciją, nes buvo baiminamasi dėl žiūrovų saugumo.

Visą numatytą distanciją pilnu greičiu įveikė tik S. Loebas, Mikko Hirvonenas ir Chrisas Atkinsonas. Prancūzas artimiausią persekiotoją lenkia 18,8 sekundės.

„Visą dieną buvau greitas ir labai stengiausi. Mikko irgi daug neatsiliko, buvo sunku išlikti lyderiu, bet visą dieną buvau greičiausias, todėl viskas gerai“, - teigė S. Loebas.

M. Hirvonenas įsitvirtino antroje vietoje, o nuo jo šešiomis sekundėmis atsiliko „Citroen“ vairuojantis Dani Sordo. Jari-Matti Latvala su antruoju gamykliniu „Ford“ užima penktąją vietą, o jį aplenkė Francois Duvalis vairuojantis „Stobart Ford“.

„Truputį pakeitėme automobilio reguliavimą serviso zonoje ir dabar jis geriau tinka mano vairavimo stiliui, todėl esu patenkintas rezultatais“, - sakė J. Latvala.

Antrus metus paeiliui „Ford Fiesta Trophy International“ ir N3 klasėse varžosi ir vienintelis mūsų šalies lenktynininkų, kauniečių Vytauto Baranausko ir Gedimino Celiešiaus ekipažas.

Lietuviams, kaip ir kitiems „Ford Fiesta“ įskaitos dalyviams, Vokietijos ralis - tai tik ketvirtojo etapo lenktynės. Sportininkams per tris varžybų dienas teks įveikti ilgą net 1174,91 kilometro maršrutą, iš kurio 352,89 kilometro – greičio ruožai, besidriekiantys tik asfalto keliais.

Po pirmosios dienos varžybų V. Baranausko ir G. Celiešiaus ekipažas, vairuojantis 2 litrų darbinio tūrio variklį turintį „Ford Fiesta ST“ automobilį, pirmauja ne tik „Ford Fiesta Trophy International“, bet ir N3 klasėse, o bendroje WRC ralio sportininkų rikiuotėje užima 45–tą vietą tarp 80 klasifikuotų sportininkų.

Lietuvius bene įnirtingiausiai medžioja net du belgų ekipažai. Antrąją vietą klasėje užimantis Franko Schrioderio ir Vincento Justino duetas lietuviams pralaimėjo 11,8 sek., o trečioje vietoje žengiantis dar vienas belgų Timothy Van Parijso ir Kurto Heyndrichxo ekipažas nuo pirmaujančių lietuvių atsilieka beveik 54 sek.

„Pirmosios dienos rezultatais esame labai patenkinti, o ir automobilis nerodo jokių kaprizų“, - ką tik baigęs pirmosios dienos greičio rungtis telefonu iš Vokietijos Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ pasakojo V. Baranauskas.

Jo nuomone, lietuviams turėtų padėti pernai įgyta praktika, kai jie kartu su nedaugeliu šiemetinių varžovų išbandė jėgas šiame ralyje.

Pasak V. Baranausko, „ADAC Rally Deutschland“ lenktynės dar tik prasidėjo, o šeštadienį ir sekmadienį laukia bene nuožmiausia kova, galinti pateikti ir nelauktų siurprizų.

Vokietijos ralio lyderiai po pirmosios dienos:

1. Sebastienas Loebas (Citroen) 54:56.3

2. Mikko Hirvonenas (Ford) - atsilieka 18,8

3. Dani Sordo (Citroen) - 24,5

4. Francois Duvalis (Ford) - 37,6

5. Jari-Matti Latvala (Ford) - 54,6

6. Petteris Solbergas (Subaru) - 1:02,8

7. Chrisas Atkinson (Subaru) - 1:03,8

8. Henningas Solbergas (Ford) - 1:35,1

9. Urmo Aava (Citroen) - 1:38,3

10. Tonis Gardemeisteris (Suzuki) - 2:11,3

Daugiau informacijos ieškokite .">