„Aš ir automobilis labai gerai jaučiamės kartu“, - juokauja M.Čijunskaitė.
Verslininkui G.Petrui automobiliai yra ir profesija. 1991 metais jis VGTU yra gavęs automobilių ir autoūkio inžinieriaus vardą. Dabar 37 metų ralio mėgėjas vadovauja bendrovei „Neptūno vandenys“.
Ekipažas dykumą bandys įveikti turbodyzeliniu „Toyota Land Cruiser KZJ 95“ automobiliu. Šiuo džipu G.Petrus legendiniame ralio maratone yra dalyvavęs ir pernai. Tąsyk šturmanu buvo Viktoras Kaštelionis.
Palyginti su praėjusių metų lenktynėmis, automobilis liko beveik nepakeistas. Pasak G.Petraus, buvo atliktos tik kelios smulkios modifikacijos, įrengtas tarpinis oro aušintuvas (intercooler). Šis komponentas turėtų padėti važiuojant ypač karštame ore.
Kai kurie patobulinimai skirti tik šaltam orui. Kadangi atstumą Kylio (Vokietija) iki Marselio (Prancūzija) ekipažas ketina įveikti lenktynėms paruoštu automobiliu, jame buvo įrengtas ir apšildymas.
Automobilių technikos specialistai siūlė ir daugiau patobulinimų – padidinti slėgį turbokompresoriuje.
„Neptūno“ komanda savo galimybes Dakaro ralyje vertina realistiškai. Į prizines vietas, pasak jų, patekti bus labai sunku. Pagrindiniu uždaviniu „šeimyninis“ ekipažas laiko finišo pasiekimą ir, jei tai bus įmanoma, užimti geresnę vietą nei praėjusiais metais.
2002 metais po 16 etapų „Neptūnas“ buvo 51-i.
Be „Neptūno“ komandos Dakaro ralyje šiemet dalyvauja dar du lietuviški ekipažai – „VB Lizingas“ (Arūnas Lekavičius/Valdas Valiukevičius) ir „Vilbana“ (Aurelijus Petraitis/Antanas Juknevičius). Visi Lietuviai lenktyniaus „Toyota“ automobiliais.
Dakaro ralis prasidės 2003 metų sausio 1 d.