Nepaisant mažų nusivylimų, kasmet rezultatai gerėja – pernai trinktelėjus į akmenį išnarintas pirštas, bet finišas pasiektas, o šiais metais streikuojant "Subaru" varikliui ralio pabaigoje (paskutinis greičio ruožas važiuotas dirbant tik 3 cilindrams) lietuviai prarado 7-ą poziciją, bet sugebėjo užimti aukštą 10-tąją vietą bendroje įskaitoje.

Paskutinis, 13-asis dviejų dienų ralio 22 km ilgio greičio ruožas tapo tikru išbandymu Saremos ralio debiutantams Dariui Vilimui ir Žilvinui Žeromskui, vairuojantiems naująjį "Renault Clio III". Nusilpus pasikalbėjimo įrangos elementams ir bekelėje nukapojus alksniukų jaunuolyną, lenktynininkai sugebėjo iškovoti pirmąją vietą savo klasėje, tačiau viena sekunde atsiliko nuo konkurentų tarp priekiniais ratais varomų automobilių.

Pažintiniais ir treniruočių tikslais dalyvauti apgaulingame estiškame ralio etape atvažiavę Žilvinas Juršys ir 16-metė šturmanė Greta Germanavičiūtė džiaugėsi garbinga 20-a vieta ("Mitsubishi EVO VIII").

Puikiai Saremos ralį pažįstantys Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas ("Mitsubishi EVO IX") po klaidos 2-ame greičio ruože pasitraukė iš kovos dėl krūmuose sugaištų 3 minučių ir dužusio priekinio stiklo.

Nedalyvaudamas įskaitoje ralio kelius išbandė ir Vytauto tėtis Kęstutis Švedas, kuris atliko šturmano pareigas garsiam pasaulio ralio lenktynininkui Harri Rovanpera iš Suomijos. H. Rovanpera – ralio organizatorių garbės svečias, o tai, kad šturmanu buvo pasiūlyta tapti praeityje garsiam Lietuvos lenktynininkui, 8-ą kartą Saremos ralyje dalyvavusiam K. Švedui – puikus lietuviško ralio įvertinimas.

Varžybų nugalėtojais tapo estai Raineris Ausas ir Kristo Kraagas, vairavę "Subaru Impreza". Be Lietuvių ralyje dalyvavo žinomi lenktynininkai iš Suomijos, Estijos, Latvijos, Ukrainos ir Rusijos. Finišą pasiekė tik pusė startavusių dalyvių – 75 iš 150.