Tačiau mūsų šalies šios sporto šakos entuziastus labiausiai domina pirmasis divizionas, kur nuo pat čempionato pradžios varžosi trys Lietuvos sportininkai – Aurelijus Simaška, Paulius Pleskovas ir Nerijus Naujokaitis.

Juolab, kad jų gretas Latvijoje papildė ir Šarūnas Glikas bei Ričardas Savickas, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Iš 18 šiame divizione besivaržančių sportininkų į etapo finalą pateko 10 greičiausiųjų. Tarp jų – ir visi Lietuvos atstovai.

Tačiau ne be nuostolių. Ypač nesisekė greitai važiavusiam ir iki šių varžybų antrąją poziciją Europos čempionato įskaitoje užėmusiam P. Pleskovui, kuriam kaip įmanydami stengėsi kliudyti varžovai.

“Latvijoje vykusios lenktynės daugeliu aspektų panašėjo į kai kam patinkančias bulių kautynes, o ne į kroso varžybas”, - po jų neslėpė apmaudo 1999 metų Europos automobilių kroso čempionas Aurelijus Simaška.

Neleistini kai kurių varžovų veiksmai, kurių niekaip nenorėjo matyti šių varžybų teisėjai, ypač suintensyvėjo finaliniame važiavime. Jau pirmajame jo posūkyje vengras Tomašas Karajus taranavo P. Pleskovo “Ford Pumą”, kuriam po to neliko nieko kito galvoti, kaip tik pasiekti lenktynių finišą.

Teisėjų liko nepastebėtas ir neleistinas tokiose varžybose italo Christiano Giarolo, vairavusio “Ford Focus Turbo”, veiksmas, kuriuo jis eliminavo iš tolesnės kovos rusą Aleksejų Kvašniną, kai jo “Renault Clio Turbo” tik su trim ratais liko stovėti trasos pakraštyje.

Dar didesnis kuriozas ištiko A. Simašką, kai į jo “Mitsubishi Lancer Evo VIII” automobilio galą atsitrenkė ... lietuvis R. Savickas, vairavęs “Ford Escort”.

Nuo smūgio A. Simaškos automobilis apsisuko trasoje, ir buvęs čempionato lyderis atsidūrė paskutinėje pozicijoje, iš kurios pasiekti nugalėtojų pakylą būna nepaprastai sunku.

Tačiau lietuvių vargus atpirko kaip reta sėkmingas Šakių TSK atstovo Nerijaus Naujokaičio spurtas Latvijoje.

Šakietis beveik mėnesio pertrauką išnaudojo rengdamas tolimesnėms čempionato batalijoms savo “Volkswagen Golf Turbo”, kurį jam padėjo tobulinti Vokietijos meistrai. Nors atliktu darbu Nerijus dar ne visai patenkintas, tačiau įdėtas triūsas nenuėjo veltui.

N. Naujokaitis sekmadienį Latvijoje iškovojo puikią pergalę, beje, po ketverių metų pertraukos antrąją Europos kroso čempionatų istorijoje ir kartu su antruoju bei trečiuoju prizininkais Ch. Giarolo ir latviu Aldžiu Zebergu užkopė ant nugalėtojų pakylos.

Nelauktai aukštą ketvirtąją vietą iškovojo šiemet tik pirmą kartą Europos čempionato įskaitoje su “Ford Focus” besivaržęs Š. Glikas, kurio po finalinio važiavimo pradžioje patirtos nesekmės taip ir neįstengė aplenkti šįkart penktas likęs A. Simaška.

Aštuntas finišo liniją kirto P. Pleskovas, o paskui jį – R. Savickas.

Klaipėdietis P. Pleskovas nepatenkintas Latvijoje vykusių varžybų organizacija bei teisėjų veiksmais po lenktynių aiškinosi ir su teisėjais, ir su jį nuskriaudusiu vengru T. Karajumi. Tačiau pasak klaipėdiečio ir vieni, ir kiti tik skėsčiojo rankomis.

Nepaisant kai kurių dar didesnes viltis Latvijoje puoselėjusių lietuvių nesekmių, mūsų šalies sportininkai kol kas diktuoja madas Europos automobilių kroso čempionate.

Po jau įvykusių trijų etapų varžybų, surinkę po 46 taškus, čempionato lyderiais tapo N. Naujokaitis ir A. Simaška.

Trečioje vietoje žengiančio italo Ch. Giarolo taupyklėje 43 taškai.

Klaipėdietis P. Pleskovas nuo italo atsilieka vos vienu tašku ir užima ketvirtąją šio diviziono vairuotojų įskaitos vietą.

Europos automobilių kroso kito, ketvirtojo etapo varžybos birželio 22-24 dienomis vyks Vokietijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją