Prieš prasidedant važiavimams, ralyje pirmavo „Ford“ lenktynininkas Mikko Hirvonenas, turėjęs 2,4 sek. persvarą prieš „Citroen“ atstovą Danielį Sordo, 2,9 sek. – prieš S.Loebą bei 3 sek. – prieš M.Gronholmą.

M.Hirvoneno pirmavimas ralyje truko labai trumpai. Pirmuosius keturis antrosios dienos greičio ruožus laimėjęs S.Loebas greitai įsitvirtino lyderio pozicijoje ir, įpusėjus dienai, jau turėjo 13,2 sek. persvarą prieš M.Gronholmą. Trečias tuo metu važiavo „Subaru“ lenktynininkas Petteris Solbergas, nuo lyderio atsilikęs 16,7 sek.

M.Hirvonenas, tuo tarpu, tada jau tenkinosi tik ketvirtąja vieta, atsilikęs dar 15,8 sek.

Likusiuose keturiuose dienos greičio ruožuose po dvi pergales pasidalijo S.Loebas ir M.Gronholmas, tačiau tai nesutrukdė prancūzui padidinti persvaros prieš suomį dar 6 sek. Tuo tarpu trečioje vietoje važiavęs P.Solbergas priešpaskutiniame greičio ruože buvo priverstas bent laikinai pasitraukti iš kovos dėl variklio gedimo.

Argentinos ralio lyderių rikiuotė po 2 dienų:

1. Sebastienas Loebas (Citroen) 1h 44:13.0.

2. Marcusas Gronholmas (Ford) - atsilieka 19.2.

3. Mikko Hirvonenas (Ford) - 1:25.3.

4. Jari-Matti Latvala (Ford) - 2:32.0.

5. Henningas Solbergas (Ford) - 2:44.8.

6. Chrisas Atkinsonas (Subaru) - 3:15.1.

7. Manfredas Stohlis (Citroen) - 3:27.9.

8. Danielis Sordo (Citroen) - 4:01.4.

9. Petteris Solbergas (Subaru) - 10:39.9.

10. Federico Villagra (Mitsubishi) - 11:31.7.

Daugiau informacijos ieškokite .">