Šios lenktynės Dubajuje rengiamos jau antri metai paeiliui, o šiemet pirmą kartą lenktynininkų iš 17 pasaulio šalių stovykloje plevėsuoja ir Lietuvos vėliava.

Šalies automobilių sporto gerbėjams pateikusi malonų siurprizą – laimėjusi išvakarėse vykusias kvalifikacines varžybas – lenktynes iš pirmosios pozicijos pradėjo “Oktano” komanda. Jai atstovauja geriausi Lietuvos žiedinių lenktynių meistrai Egidijus Dapšas ir broliai Nemunas bei Nerijus Dagiliai kartu su vienais tituluočiausių Vokietijos žiedininkų broliais Uve ir Jurgenu Alzenais.

“Oktano” komandos sportininkai, vairuojantys “Porsche 996 RSR” automobilį, po 5 valandų užima trečią vietą.

Gerai nusiteikusių sportininkų ryžtą bei nepriekaištingą automobilio parengtį jau varžybų starte įrodė jas pradėjęs Uve Alzenas, kuriam tokia garbė buvo suteikta už greičiausiai nuvažiuotą ratą kvalifikacinėse varžybose.

Važiuodamas keturioliktąjį ratą Uve pasiekė kol kas dar nepagerintą greičiausiai nuvažiuoto vieno rato laiką, įveikęs jį per 2 min. 6,915 sekundės.

Tačiau šios komandos gerbėjus gerokai išgąsdino labai ankstyvas, nors trumpas, tik 2 min. 50 sek. trukęs U.Alzeno sustojimas techninės priežiūros zonoje nuvažiavus vos 24 ratus. Kaip telefonu “Visus Bonus” informavo jo komandos draugas Nemunas Dagilis, pirmojo sustojimo metu sportininkai nesikeitė, o buvo apsiribota tik kuro papildymu.

Šios taktinės gudrybės “Oktano” strategai ėmėsi norėdami įrodyti varžovams Lietuvos komandos ambicijų pagrįstumą, todėl varžybas pradėjo nepilnu kuro baku.

Tačiau strategijos vingrybių paieškos komandai kainavo net keturiolika pozicijų, nes papildęs kuro atsargas Uve į trąsą grįžo būdamas būtent šioje vietoje. Laimei, jis važiavo stabiliai greitai, o kai į garažus užsuko lyderių pozicijoje atsidūrusi “Konrad Lechner Motorsport” ekipa iš Austrijos, “Oktano” ekipa vėl atsidūrė pirmoje vietoje.

Netrukus teko keistis ir sportininkams. Iš U.Alzeno “Porsche 996 RSR” vairą perėmęs E.Dapšas pateko į grūstį trasoje. Ji kilo po nemenko incidento, kurį sukėlė “Red Camel Racing 1” komandos iš Olandijos “Seat Leon 2,0 TDI” automobilis. Po masinės avarijos greitis trasoje buvo apribotas iki 60 kilometrų per valandą ir sportininkai vietoj 2 min. vieną ratą lėtai suko per 5, o kai kas - net per 10 minučių.

Prabėgus nuo lenktynių pradžios tik penkioms valandos avarijų neišvengė dar kelios komandos, kurioms teks gerokai užtrukti remontuojant apdaužytą techniką, o kai kam - ir atsisveikinti su ilgai puoselėtomis viltimis. Kaip avarijos atšaldė lenktynininkų azartą, bene geriausiai liudija net lyderių vidutiniai greičiai, nuo 150 ir daugiau km/val. varžybų pradžioje dabar kritę iki 125-130 km/val.

Nemenkas egzaminas sportininkų laukia naktį. Tačiau daugelis guodžiasi, jog atvėsęs oras palengvins jų triūsą skinantis kelią finišo link.

Praėjus penkioms valandoms nuo lenktynių pradžios pirmauja dvi austrų komandos - “Konrad Lechner Motorsport” bei pernykščiai šių lenktynių laimėtojai “Duller Motorsport 1”, kurių lenktynininkai vairuoja “Porsche GT3 RSR” ir “BMW Z4 Coupe” automobilius.

Lyderiai jau nuvažiavo 117 ratų, o “Duller Motorsport 1”, kaip ir “Oktano” komanda po ką tik pasibaigusio jos trečiojo sustojimo, - 115 ratų.

Gana aukštą šešioliktąją poziciją, įveikę 109 ratus, užima ir kita Lietuvos ekipa – “Toveros sportas”, kuriai atstovauja Aivaras Pyragius, Alfredas Kudla, Darius Brazdžionis, estas Emilis Sildosas ir rusas Ilja Burenko ir kurie važiuoja su “Porsche 997 GT3” automobiliu.

“Toyo Tires” 24 valandų automobilių žiedinės lenktynės Dubajuje finišuos šeštadienį 12 val. Lietuvos laiku.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją