Jeigu japonų kompanija tikrai spės paruošti naująjį variklį už dviejų savaičių įvyksiančioms lenktynėms, jie turės galimybę išbandyti jį iš viso keturiuose šio sezono etapuose. Toks skubėjimas paaiškinamas tuo, kad komandos po Kinijos etapo turės pateikti savo naudotus variklius Tarptautinei Automobilių Federacijai „FIA“, kuri neleis daugiau tobulinti variklių ir kiekvienose būsimose lenktynėse palygins naudotus su jai pateiktaisiais.

Šis 2007 metų specifikacijos variklis yra gana žymus žingsnis į priekį ir jam specialiai turėtų būti pritaikytas visas bolidas. Naujas variklis turi visai kitokią formą negu dabar naudojamas ir jame pakeistas išmetimo vamzdžių išdėstymas.

„Honda“ komandos vyresnysis techninis direktorius Shuhei Nakamoto sakė, kad sprendimas naudoti naująjį variklį buvo priimtas po pergalės Vengrijos GP ir kad jų pilotas Jensonas Buttonas išbandys šį variklį šią savaitę Monzos trasoje. Jis sakė: „Po Vengrijos lenktynių komandoje buvo daug pasitarimų ir šis sprendimas yra vienas ir tų pasitarimų rezultatų.“

„Honda“ tikisi šiame čempionate pakovoti dėl trečiosios vietos ir komandos vadovas Nickas Fry sakė: „Žinoma, tam mums reikės keleto blogų „McLaren“ pasirodymų ir puikių mūsų lenktynių, tačiau dabar mes nusitaikę pasiekti tokį greitį, kokį demonstruoja „Ferrari“ ekipa, nuo kurios mes atsiliekame apie puse sekundės per ratą. Mes sunkiai ir įtemptai dirbsime, kad sumažintumėm šį atsilikimą.“

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.

"F-1" čempionatas savaitgaliais per TV3 ir Tango TV.