„Sukūrėme vieningą, aiškią ir skaidrią komandos motyvavimo sistemą, kurioje išskiriame rūpestį didžiausiu mūsų turtu – darbuotojų sveikata ir saugumu. Tad jau trečius metus paeiliui LTG grupė papildomai draudžia visus savo darbuotojus, nepriklausomai nuo jų užimamų pareigų ar darbo stažo įmonėje. Sveikatos draudimo privalumais darbuotojai ir toliau galės naudotis tiek profilaktiškai besirūpindami savo sveikata, tiek sulauks svarios pagalbos susidūrę su sveikatos problemomis“, – sako LTG generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Darbdaviai rūpinasi darbuotojų sveikata

„Lietuvos draudimo“ užsakymu atlikta visuomenės nuomonės apklausa parodė, kad būtent sveikatos draudimas yra pirmo pasirinkimo papildoma nauda, kurios darbuotojai tikisi iš darbdavio: net 56 proc. dirbančių respondentų šalia atlyginimo labiausiai norėtų šio draudimo. Jis yra vienas iš svarbiausių būdų motyvuoti ir skatinti darbuotojus.

Sveikatos draudimas, kurį savo darbuotojams įgyja darbdaviai – tai draudimo rūšis, kuri augo net pandemijos metu: „Įmonės vis dažniau renkasi motyvuoti darbuotojus sveikatos draudimu. Per pirmus tris ketvirčius fiksuojamas 6,9 proc. sveikatos draudimo rinkos augimas, kai bendrai visa ne gyvybės draudimo rinka krito 2,5 proc., tuo tarpu „Lietuvos draudimo“ valdomas sveikatos draudimo portfelis augo 27,6 proc. Susidomėjimas ypač didėja transporto, mažmeninės ir didmeninės prekybos bei IT sektoriuose. Tai rodo, jog darbdaviai aktyviai naudojasi šia veiksminga priemone darbuotojų motyvacijai stiprinti“, - sako „Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius Simonas Lisauskas.

Sveikatos draudimo sandoris tarp „LTG grupės“ ir „Lietuvos draudimo“ pasirašytas bendradarbiaujant draudimo brokeriui „Aon Baltic“. Šis brokeris klientams siūlo išskirtinius sprendimus darbuotojų motyvacijai, tame tarpe – sveikatos draudimą.

„Aon Baltic“ Mažmenos ir inovacijų vadovė Rūta Ežerskienė teigia, kad „ Aon Baltic“ profesionalai, panaudodami geriausią tarptautinę patirtį Baltijos šalių rinkoje ir bendradarbiaudami su draudimo bendrovėmis, gali pasiūlyti klientams būtent jiems pritaikytus sprendimus. „Dabartinės tendencijos rodo, kad darbuotojų motyvavimo ir naudų programos yra ne vien didelių įmonių strategijos dalis, bet labai svarbu visoms bendrovėms skirtinguose verslo sektoriuose. Tokiu būdu įmonės ne tik motyvuoja darbuotojus, padeda jiems ligos atveju, bet ir suteikia galimybę prevenciškai pasirūpinti savo sveikata ir gera savijauta bei jaustis saugiau. O tai ypač svarbu šiuo neapibrėžtu laikotarpiu“, - sako R. Ežerskienė.

Naudojasi telemedicinos paslaugomis

„Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius Simonas Lisauskas pastebi, kad sėkmingas darbuotojų palaikymas bei motyvacija – vienas iš svarbių veiksnių siekiant sėkmingai pereiti karantino ir viruso sukeltus sunkumus verslui, o didesnį verslo susidomėjimą paslauga lemia ir atsiradęs supratimas, kad sveikata reikia rūpintis nedelsiant.

„Karantino metu įvairios klinikos pasiūlė telemedicinos paslaugas, manoma, kad jų poreikis didės, ir apdrausti darbuotojai galės dar operatyviau gauti reikalingą gydytojo konsultaciją. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, klientai ir jų darbuotojai labiausiai vertina „Lietuvos draudimo“ teikiamą ambulatorinį gydymą be limito, tai – vienas esminių „Lietuvos draudimo“ siūlomo sveikatos draudimo privalumų. Šį draudimą turintieji gali kreiptis į bendrosios praktikos gydytojus ir specialistus bei atlikti diagnostinius ir laboratorinius tyrimus bei kitas procedūras tiek kartų, kiek reikia. Šiomis paslaugomis pernai klientai ir naudojosi daugiausiai“, - teigia „Lietuvos draudimo“ atstovas.

Sveikatos draudimo vertę pakėlė ir sveikatos paslaugų prieinamumas dėl pandemijos situacijos, tad į privačias gydymo įstaigas dažniau kreipiasi net ir tie, kurie iki pandemijos tokios galimybės nesvarstė. Apdraustieji gali greičiau gauti pagalbą, susirgus nereikia laukti eilėse, nes sveikatos draudimas suteikia galimybę kreiptis į privačias poliklinikas. Darbdavys užsitikrina trumpesnį nedarbingumo periodą laiku diagnozavus ligą ir greitesnį darbuotojo sugrįžimą į darbą.

„Lietuvos draudimo” duomenimis, sveikatos draudimu pasinaudoja vidutiniškai 92 proc. apdraustų darbuotojų, šiuo draudimu apdraustasis pasinaudoja ne vieną kartą, į gydytojus gali kreiptis kai tik suserga, visus draudimo metus patekti į privačias gydymo įstaigas.

„Lietuvos draudimas“ prognozuoja, kad artimiausioje ateityje šalies bendrovės vis dažniau ieškos, kaip išlaikyti profesionalius darbuotojus ar pritraukti naujų, todėl sveikatos draudimas vis dažnesnėje įmonėje taps neatsiejama darbuotojo atlygio dalimi.