„Mes prisiimame atsakomybę dėl mūsų parduotuvėse siūlomų prekių poveikio gamtai, todėl mažais žingsniais stengiamės artėti prie didelių tikslų įgyvendinimo. Esame pažadėję dar iki 2025 m. pabaigos savo prekės ženklų pakuotėse sumažinti plastiko kiekį bent 20 proc. ir užtikrinti, kad 100 proc. privačių „Lidl“ prekės ženklų plastikinių pakuočių būtų perdirbamos. Taip pat stengiamės, kur įmanoma, naudoti perdirbtą plastiką ir tokiu būdu mažinti naujų išteklių naudojimą. Džiaugiamės, kad „Pure Home by W5“ buitinės chemijos priemonių pakuotės yra gerokai draugiškesnės aplinkai ir padeda šiuos pažadus vykdyti dar greičiau“, – sako „Lidl Lietuva“ Pirkimų departamento socialinės atsakomybės vadovė Rasa Didjurgytė.

Priemonės draugiškos ne tik gamtai, bet ir žmonėms

Ji pratęsia, kad minėti pakuočių pokyčiai įgyvendinti įvairioms „Pure Home by W5“ asortimento prekėms, skirtoms vonios, dušo, tualeto, langų ir stiklų valymui, taip pat ir švarai virtuvėje palaikyti – indams plauti bei riebalams valyti.

„Nuolat siekiame savo klientams pasiūlyti nepriekaištingos kokybės gaminių, kuriuos saugiai naudoti galėtų visa šeima, o tuo pat metu jie būtų ir tvarūs. Dėl to „Pure Home by W5“ buitinės chemijos priemonės nėra testuotos su gyvūnais, jų sudėtyje nerasite dirbtinių dažiklių, iki 98 proc. „Pure Home by W5“ asortimento prekių ingredientų yra lengvai suyrantys, natūralios kilmės ir neteršiantys aplinkos“, – pažymi R. Didjurgytė.

Artimiausiu metu – dar mažiau mikroplastiko

Pirkimų departamento socialinės atsakomybės vadovė pasakoja, kad prekybos tinklas „Lidl“ imasi vis naujų tvarumo tikslų. Vienas iš jų – mikroplastiko atsisakymas kosmetikos ir kūno priežiūros asortimente.

Mikroplastikas yra suprantamas kaip mažesnės nei 5 milimetrai plastiko dalelės, kurios gali būti sąmoningai dedamos į kosmetikos ir asmens higienos priemones, siekiant suteikti joms tam tikrų savybių, o kitos susidaro naudojant plastikinius, sintetinius gaminius, pavyzdžiui, kasdien dėvintis padangoms, kaskart skalbiant sintetinius audinius ar tiesiog skylant plastiko atliekoms, esančioms gamtoje“, – teigia R. Didjurgytė.

Anot jos, nors tarša mikroplastiku iš kosmetikos prekių yra palyginus nedidelė, prekybos tinklas užsibrėžė tikslą iki 2021 m. pabaigos pakeisti „Lidl“ privačių prekės ženklų kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių formules, panaikinant pridėtinį mikroplastiką ir taip mažinant jo patekimą į aplinką, vandenynus ir organizmus.

„Be to, siekdami, kad mūsų pirkėjai matytų produktus, kurie savo sudėtyje neturės mikroplastiko, šiuos gaminius žymėsime specialiu ženklinimu „Sudėtyje nėra mikroplastiko“ („Formulation without microplastics“), taip dar labiau padidindami skaidrumą vartotojams“, – sako Pirkimų departamento socialinės atsakomybės vadovė.

Kasmet sutaupo dešimtis tonų plastiko

„Lidl Lietuva“ Pirkimų departamento socialinės atsakomybės vadovė priduria, kad prekybos tinklas visai neseniai sumažino parduotuvėse siūlomo „Saguaro“ vandens butelių gamybai sunaudojamo plastiko kiekį, o vasario mėnesį „Lidl“ tapo pirmuoju iš didžiųjų prekybos tinklų šalyje, visiškai atsisakiusių plastikinių pirkinių maišelių.

„Vien sumažinę plastiko kiekį „Saguaro“ buteliukuose kasmet sutaupome daugiau kaip 47 tonas plastiko, o atsisakę vienkartinių pirkinių maišelių – apie 90 tonų plastiko per metus. „Lidl“ prisiima atsakomybę už savo veiklos poveikį aplinkai ir visuomenei, todėl keliame sau ambicingus tikslus ir kryptingai siekiame jų įgyvendinimo“, – pažymi R. Didjurgytė.