Padangos sukurtos naudojant inovatyvią technologiją „Enliten“, kurią pritaikius gamybos procese sunaudojama net 2 kg mažiau žaliavų. Taip pat jos yra net 20 proc. lengvesnės ir turi 30 proc. žemesnį pasipriešinimą riedėjimui nei įprastos vasarinės aukščiausios klasės padangos. Todėl sumažinamas automobilio išmetamo CO2 kiekis.

„Vienas iš mūsų pagrindinių tikslų – kartu su partneriais kurti išmaniosiomis technologijomis paremtus tvarius sprendimus. Didžiuojamės, kad „Volkswagen“, kurdami šį elektromobilį, pasirinko mus. Ši partnerystė prisideda prie visos automobilių rinkos ateities formavimo, o dėmesys aplinkosaugai kuria pridėtinę vertę visuomenei“, – teigė Mark Tejedor, „Bridgestone EMIA“ viceprezidentas.

Kuriant naujos kartos padangas buvo siekiama tokios automobilio komplektacijos, kuri maksimaliai pagerintų važiavimo patirtį šlapiame ir sausame kelyje, stabdymo galimybes bei kuo ilgiau tarnautų vartotojams.
„Kurdami „ID.3“ modelį norėjome parinkti tokias padangas, kurios patobulintų automobilio valdymą ir atitiktų mūsų bei klientų aplinkosauginius lūkesčius. Džiaugiamės, kad kartu su ilgamečiu partneriu „Bridgestone“ pavyko pritaikyti naujausius e-mobilumo sprendimus ir suteikti savo vartotojams didžiausią vairavimo malonumą“, – sakė Karsten Schebsdat, „Volkswagen“ atstovas.

Padangoms buvo keliami aukščiausi tvarumo standartai ir siekis sumažinti pasipriešinimą riedant. Šis faktorius ypatingai svarbus, nes tai yra vienas pagrindinių veiksnių, mažinančių degalų ir baterijos energijos naudojimą.

„Turanza Eco“ turi specialią technologiją, kuri užtikrina laikiną oro išlaikymą padangos pradūrimo atveju.

Specialias padangas elektriniam „Volkswagen“ modeliui „Bridgestone“ sukūrė naudodami pažangiausią rinkoje, skaitmeninę ir, svarbiausia, proceso tvarumą užtikrinančią sistemą „Virtual Tyre Development“. Ji leidžia padangas pritaikyti konkrečiam automobilio modeliui, pirmiausiai jas „išmėginti“ virtualiai ir tik vėliau pradėti gamybos etapą.