„Kartu su tarptautine „McKinsey“ konsultantų komanda daugiau kaip pusmetį peržiūrinėjome daugumą pardavimų, aptarnavimo ir kitų klientams svarbių procesų. „McKinsey“ ekspertai vykdė tyrimus, analizuodami tai, kas klientams svarbiausia, atliko klientų portfelio peržiūrą ir net kelių tūkstančių įmonių tyrimą. O tuomet atnaujinome savo procesus taip, kad klientus aptarnautume ne tiek „Bitei“, kiek klientams patogiausiu būdu. Taip gimė ne tik nauja verslo struktūra, bet ir šiandien pristatomas naujas verslo aptarnavimo standartas“, – sako Giedrius Skliutas, „Bitės“ pardavimų direktorius.

Nuo šiol „Bitės“ smulkiojo verslo klientai visais verslo klausimais gali kreiptis į bet kurį „Bitės“ saloną, telefonu 1501, taip pat dalį paslaugų valdyti patys savitarnoje.

„Keliamės arčiau smulkiųjų verslo klientų, kurie nori greito problemų sprendimo, nepripažįsta sudėtingų paslaugų pirkimo procedūrų, nori klausimus spręsti iš karto bet kuriame pardavimo kanale. Be to, su paslaugomis susijusias užklausas šie klientai dažnai pateikia ir savaitgaliais, tad nuo šiol juos aptarnaus net 270 ekspertų komanda, dirbanti 45-iuose „Bitės“ salonuose visoje Lietuvoje. Čia net 90 proc. klientų užklausų išsprendžiame jau pirmojo kontakto metu“, – teigia G. Skliutas.

Naujas verslo aptarnavimo standartas palies ir kitus „Bitės“ verslo bei viešojo sektoriaus klientus. „Bitė“ įkūrė ir naują komandą, kuri klientams pristatys ir konsultuos stambiam verslui specializuotų sprendimų klausimais.

Pasak G. Skliuto, artimiausiu metu „Bitė“ klientams pristatys dar keletą didesnių iniciatyvų, susijusių su nauju verslo aptarnavimo standartu.