Švelnindama karantino padarinius mažiau pasiturintiems žmonėms, „Kietaviškių gausa“ inicijavo projektą „Kiek pomidorų perki, tiek jų dovanojame „Maisto bankui“.

Didžiausią šiltnamių kompleksą Baltijos šalyse turinčios įmonės „Kietaviškių gausa“ partnerystė su „Maisto banku“ prasidėjo jau daugiau nei prieš šešerius metus. Tai nėra vienkartinė įmonės akcija, bet nuolatinis tęstinis darbas, remiant socialiai mažiau pajėgius vartotojus.

„Visuomet buvome socialiai atsakingi ir mažiau pasiturintiems žmonėms aukojome daržovių, užaugintų mūsų šiltnamiuose. Šia iniciatyva viso sezono metu įsipareigojame dideliais kiekiais papildyti „Maisto banko“ maisto paketus, suprasdami, jog šiandieninė COVID-19 situacija socialiai remtinų asmenų sąrašą išplėtė beveik dvigubai.

Įtraukdami į sumanytą akciją ir pirkėjus, paskatiname juos kiekvieną dieną pagalvoti apie tuos, kuriems pagalba šiuo metu ypač reikalinga. Nepasiturintys žmonės ne visada gali sau leisti pirkti daržovių, o jos, pagal visas PSO rekomendacijas, yra būtinos kasdieniniame maisto racione. Pradėjome akciją, kurioje pirkėjams nereikės nieko papildomai daryti – jie tiesiog ir toliau įprastai pirks daržovių savo stalui, o mes tokį patį jų kiekį svoriu, įsipareigojame padovanoti ir, mūsų logistams padedant, išskirstyti „Maisto bankui,“ – sako UAB „Kietaviškių gausa“ direktorius Mindaugas Pupienis.

„Kietaviškių gausa“ rems „Maisto banką“ daržovėmis
Foto: Organizacijos nuotr.

„Maisto bankas“ teikia paramą maistu beveik šešiems šimtams kitų nevyriausybinių organizacijų visoje Lietuvoje. Tokiu būdu pagalba maistu pasiekia daugiau nei 138 tūkst. nepasiturinčių asmenų 214 Lietuvos miestų ir miestelių. Sunkiau gyvenantys žmonės jau seniai įvertino „Kietaviškių gausos“ daržovių kokybę. Vien šiais metais įmonė nepasiturinčiųjų maitinimui perdavė beveik 6 tonas Lietuvoje užaugintų agurkų ir salotų, kurie buvo perduoti senoliams, neįgaliesiems, gausioms šeimoms ar tėvų globos netekusių vaikų šeimynoms,“ – sako „Maisto banko“ direktorius Simonas Gurevičius.

Anot jo, parama daržovėmis nepasiturintiems yra ypač svarbi. „Didžioji dalis skurstančių savo pirkinių krepšelius formuoja iš pačių pigiausių ir dažnai maistingų medžiagų stokojančių produktų, todėl esame labai dėkingi įmonei „Kietaviškių gausa“, kurios dėka sunkiau gyvenančių žmonių racioną galime papildyti vitaminais gausiomis daržovėmis.“

Kovo mėnesį, atlikus viešą apklausą visoje Lietuvoje, matyti, kad visuomenei ypač svarbus didelių įmonių indėlis ir socialiniai paramos projektai. Pasak „Kietaviškių gausa“ vadovo, šiandieninėje situacijoje įmonės privalo ne tik mažinti plastiko naudojimą, palaikyti tvaresnės gamybos grandinę, bet ir atsigręžti į socialiai sunkiau besiverčiančias visuomenės grupes, drauge kurti ir plėtoti socialinius ryšius.

„Investuojame į socialinę atsakomybę, siekdami kartu su visais Lietuvos žmonėmis tapti pokyčio dalimi. Kuo didesnė įmonė, tuo sunkiau pakeisti nusistovėjusį procesą. Tik pradėję nuo savęs mes tampame pavyzdžiu ne tik savo įmonės darbuotojams, bet ir kitoms didelėms korporacijoms. Siektina pusiausvyra tarp visuomenės, aplinkos gerovės bei verslo paskatino ieškoti naujų būdų, kaip galėtume padėti vieni kitiems,“ – teigia Mindaugas Pupienis.

UAB „Kietaviškių gausa“ ir Maisto bankas akcija „Kiek pomidorų perki, tiek jų dovanojame „Maisto bankui“ vyksta visose „Maxima“ parduotuvėse nuo 2020 m. liepos 20 dienos.