Jo nėriniai persidengia – juoda ant juodos, juoda ant nuogo kūno, taip sukuriant seksualų kuklaus apsiausto, sujuosto ampyro stiliumi, įvaizdį arba begalę įvairiausių suknelių be petnešėlių, lyg kita žiema būtų vienas ilgas nesibaigiantis vakarėlis. Nepamirškite leopardo rašto pirštinių – ir, beje, kam rūpi, kad iš jūsų suknelės be petnešėlių matosi liemenėlė?

Jaunas, pankiškas, avangardiškas – šie trys žodžiai paprastai nekelia asociacijų su klasikiniu Italijos prekės ženklu MaxMara, tačiau jie puikiai tinka nusakyti paskutiniesiems jo pasiūlymams. MaxMara visuomet traukia dirbančių moterų, ieškančių gražių apsiaustų ir prigludusių sijonų, o ne nuotykių ieškotojų žvilgsnius – tačiau palaukite, kol jos pamatys sukneles be petnešėlių, priderintas prie blauzdinių ir smailių kulniukų. Pilkos vilnos suknelės, tulpės formos sijonai, apie liemenį surišti blizgiomis juostomis, per dideli apsiaustai, priderinti prie antblauzdžių, jaukūs medvilniniai sportiniai nertiniai, dėvimi su puošniais sijonais ir aukštakulniais.

Kostiuminis audinys kolekcijoje buvo svarbus, tačiau traktuojamas visiškai netikėtai – suknelės pūsta apačia kokteilių vakarėliams buvo pasiūtos iš pilkos vilnos ir priderintos prie prigludusių švarkelių – puikus moteriškumo ir griežto stiliaus derinys. Megztiniai, beje, daugiausia buvo per dideli ir dėvimi prie mini sijonų ultramoderniam, ultrašiuolaikiškam įvaizdžiui sukurti. Žinoma, buvo drabužių, kurie turėjo tikti bei patikti visiems, tačiau dabar MaxMara leidžia rinktis iš kur kas įvairesnio aprangos stiliaus.

Visiems patinka klostuoto šifono Albertos Ferretti suknelės – tačiau šių metų rudeniui-žiemai ji mums dovanoja šiek tiek daugiau nei koketišką amuniciją. Natasha Poly pasirodė su dviejų atspalvių kailiais - taip Ferretti perėmė savo garsesnių Italijos kolegų požiūrį; paskui - Lily Cole su septintojo dešimtmečio stiliaus tunika švelniai išpūsta apatine drabužio linija.

Šokoladinė ruda, perlų, gelsva, konjako atspalviai – pasirodė „Burberry Icon Collection“, o visi dar labiau įsimylėjo Christopherį Bailey. A formos linijos, baltas apsiaustas su gobtuvu, geometriniai raštai ir purpurinis aksomo apsiaustas. Pasigirdo „The Jam“ That‘s Entertainment ir ant podiumo pasirodė kepuraitės su bumbulais, rumbuotos pirštinės, prigludusio kirpimo drabužiai, išpūstos rankovės bei apatinė šilko drabužių linija. Bailey išsaugojo tradicinį „Burberry“ rafinuotumą.

Nuo išdykavimo pernai iki karališkos prabangos šį rudenį – Dolce & Gabbana šį sezoną įkvėpimo ieškojo imperatorės Džozefinos aprangoje. Ant podiumo pasirodė romantiška, rafinuota Napoleono tema. Juoda scena, nublizgintas organinis stiklas ir puošnus podiumas – visa tai suteikė papildomo žavesio šio dueto modelių pasirodymui.

Nuo sutarties su „Diesel“ įkūrėju Renzo Russo pasirašymo Dsquared2 dvyniai Deanas ir Danas Caten gerokai pralobo – apyvarta išaugo nuo 2,4 mln. svarų iki trisdešimt penkių milijonų per pastaruosius dvejus metus – ir jie to visiškai nesigėdijo rudens-žiemos pasirodymo metu. Jų fonas buvo iškilmingi seni angliški rūmai, kurių stilių papildė Pelenės stiliaus akmeniniai laiptai, ir šiame fone buvo sukurta prašmatnaus kaimo aukštuomenės gyvenimo aliuzija: raudoni medžioklės batai, pūstos princesės Annos stiliaus arklio uodegos, jojimo skrybėlės, monokliai, ordinai, švarkai iki žemės, cigarečių kandikliai, senoviški mokykliniai kaklaraiščiai, rubinai ir deimantai – lyg šeimos brangenybių užtektų nukarstyti dieninį apdarą.

Matthew Williamsonas Milane šiek tiek nervinosi prieš savo debiutą Pucci mados namuose. Pucci įvaizdį Williamsonas pakeitė tunikomis, raštuotomis pėdkelnėmis ir keturiasdešimtųjų stiliaus suknelėmis. Nėriniai, laisvai krentančios rankovės ir mergaitiškas stilius. Galbūt Williamsonas pasirinko per daug saugų kelią – tačiau esi pasmerktas - ar pasirenki jį, ar ne.

Emporio Armani. Juodas lakuotas podiumas buvo atskirtas baltomis juostomis kaip bėgimo takelis. Aukštos aksomo apsiaustų apykaklės, kailinės kepurės, smailūs kulniukai – tai buvo, kaip pakuždėjo muzika, „la view en rose“. Švarkelis ir siauros kelnės panėšėjo klostuota taftos apdaila, žvilgėjo tvidas, varpelio formos rankovės, pūsti mini, kreminio aksomo suknia su juodais taškais – Armani pasiūlė šį bei tą ne tik kiekvienai progai, bet ir kiekvienam amžiui, suteikdamas drabužiams nepakartojamo spindesio. Ryškiai mėlynas šilkas po juodo tiulio šydu, žydri žvynų pavidalo blizgučiai, vakarėlių suknelės žaižaravo ir buvo stilingai išbaigtos fantastiškiausiais aukštakulniais.

Ant pakvietimų – škotų terjerai ir visas klanas vyrų modelių, aprengtų škotiškais audiniais – veikiausiai negalima kaltinti Moschino komandos už lojalumą naujai mėgstamai krypčiai (Škotijai, jei ligi šiol neatspėjote). Pirmasis derinys, tamsiai mėlynas klostuotas trumpas švarkelis, dėvimas su kojinėmis iki kelių, siauru sijonu ir plačiu diržu, išlaikė puikią pusiausvyrą tarp archetipinio Moschino seksualaus įvaizdžio bei naujos aistros viskam, kas tik škotiška.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją