Dalyvių sąraše ir 23 užsienio aukštosios mokyklos iš Latvijos, Estijos, Danijos, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Rumunijos, Graikijos, Švedijos, Šveicarijos, Vokietijos ir viena graikų įdarbinimo agentūra.

Ketvirtojoje studijų mugėje laukiami ne tik mokiniai, mokytojai, studentai, bet ir diplomuoti specialistai. Šiųmetinės parodos akcentas – mokslas visą gyvenimą, moto – „Ateitį rinkis šiandien“.

Pirmą kartą tokio tipo parodoje dalyvausiantys verslininkai Lietuvos pramonininkų konfederacijos stende pristatys paklausiausias profesijas ir kvies į viešą diskusiją apie tai, kaip tapti reikalingu specialistu.

Dauguma užsienio aukštųjų mokyklų lietuvaičiams reklamuos viešbučių, verslo administravimo, vadybos, ekonomikos, kitų studijų krypčių programas.

Pirmą kartą studijų mugėje dalyvausiančios penkios Danijos aukštosios mokyklos išsipirko vieną stendą. Jame bus galima susipažinti su Tietgeno, Kopenhagos ir Arhuso verslo koledžais, o taip pat Kopenhagos technikos akademijos ir Arhuso technikos koledžo studijų programomis.

Į parodą atvyksiantys trijų Olandijos aukštųjų mokyklų – Mastrichto, Hanze ir CHN universitetų – atstovai siūlys ne tik studijuoti, bet pagalbą įsidarbinti. Dauguma šioje šalyje mokslo siekiančių užsieniečių pasinaudoja teise dirbti 10 valandų per savaitę ir sėkmingai baigia studijas.

Parodinius stendus turės ir trys Estijos aukštosios mokyklos. Tarp jų – pernai prie Talino universiteto įsteigta aukštoji universitetinė Baltijos filmų ir media mokykla.

Šveicarijos švietimo organizacija SEG mugėje pristatys aukštąją viešbučių administravimo mokyklą „School of Hotel Management IHTTI“. Švedijos organizacija Bostreom Consulting reklamuos kalbų kursus. Pirmą kartą Lietuvoje prisistatys ir Rumunijos bei Graikijos universitetai.

2003 metais pradėta rengti tarptautinė aukštojo mokslo, profesinio mokymo ir kvalifikacijos kėlimo paroda „Studijos“ iš karto pateko į lankomiausių „Litexpo“ parodų penketuką. Pernai studijomis domėjosi daugiau kaip 45 tūkst. moksleivių, studentų, pedagogų, darbdavių ir kvalifikacijos kėlimo galimybėmis besidominčių darbuotojų.

Pernai parodoje atlikti lankytojų tyrimai parodė, kad 52 procentai jų į mugę ėjo norėdami susirinkti informaciją apie studijas Lietuvos universitetuose, kolegijose ir profesinėse mokyklose.

30,4 procento lankytojų domėjosi profesinės kvalifikacijos kėlimu, 18,5 procento - kalbų kursais, 17 procentų – studijomis užsienyje.

Apklausos duomenimis, 40 procentų lankytojų buvo moksleiviai, 22 procentai - samdomi darbuotojai, 18 procentų – pedagogai, 14 procentų – studentai, 6 procentai – darbdaviai.