F.Pinault spaudos pranešime pažymima, jog simbolinė namų akcijų paketo kaina buvo nustatyta siekiant išsaugoti dizaino namus ir jo kūrybinį kolektyvą, o ne gauti kuo didesnį pelną.

Pardavus dizaino namus vos už vieną eurą buvo baigta ilga kova už šį prekinį ženklą, kuri prasidėjo sausio 7 dieną, kai Yves Saint Laurentas netikėtai paskelbė ketinąs užbaigti savo kūrybinę karjerą.

Patrice'o Bouygues mados namai jau trečioji įmonė, kuri įsigijo prekinį ženklą "Yves Saint Laurent". Anksčiau šį ženklą buvo įsigijusi naftos milžinė "Elf", o vėliau ją nupirko F.Pinault. "SLPB Prestige Services" yra daugybės garsių Prancūzijos aukštos mados prekinių ženklų drabužių tiekėja. Bendrovės apyvarta sudaro 23 milijonus eurų.