Vadinamasis „naršyklių karas“ tarp kompanijų „Microsoft“ ir „Netscape“, dabar, kaip ir AOL, įeinančios į korporacijos „AOL/Time Warner“ sudėtį, baigėsi visišku „Nescape Communicator“ pralaimėjimu – šiandien „Nescape“ dalis rinkoje neviršija 2-3 procentų. Netgi pati AOL iki šių metų sausio mėnesio buvo pasirašiusi sutartį su „Microsoft“ dėl „Internet Explorer“ naudojimo, ir, nors sutartis nebepratęsta, AOL turi teisę naudoti šią naršyklę.
AOL kasmet išplatina milijonus pačių gaminamų kompaktinių diskų su programine įranga, skirta palengvinti vartotojams naudojimąsi bendrovės teikiamomis paslaugomis. Jei naujoji „Netscape“ versija pasirodys iš tikrųjų patogiu įrankiu, tai galbūt paskatins šios naršyklės atgimimą, o „Microsoft“ teks užleisti dalį rinkos.