Verslovė, kurią įsteigė „Discovery Channel“ įkūrėjas Johnas Hendricksas, šiame sandoryje yra įvertinta maždaug 330 mln. JAV dolerių, įskaitant skolą, teigiama pareiškime. Siekdama finansuoti sandorį, „Software Acquisition“ pritrauks dar 25 mln. dolerių, apie 60 proc. lėšų bus surinkta iš naujų investuotojų.

Susijungimai su specialios paskirties tikslinio įsigijimo bendrovėmis, arba SPAC, šiais metais tapo populiarūs ypač tarp įmonių, norinčių išeiti į atvirą rinką be pradinio viešojo akcijų platinimo (IPO) rizikų. Per šiuos metus SPAC susijungimų paskelbta iš viso už 16,2 mlrd. JAV dolerių, palyginti su maždaug 7 mlrd. per tą patį praėjusių metų laikotarpį, rodo naujienų agentūros „Bloomberg“ surinkti duomenys.

Vienas iš šio metodo pranašumų yra tas, kad tokie sandoriai gali būti įgyvendinami greičiau nei įprastas IPO ir kad tikslinės bendrovės gali paskelbti apie į ateitį orientuotus finansinius rodiklius, kai tuo tarpu tradicinio listingavimo proceso atveju tai neleidžiama.

„Mes didžiuojamės būdami racionalūs ir lankstūs, - interviu sakė „CuriosityStream“ prezidentas Clintas Stinchcombas. – Akivaizdu, reikia įdėti daug darbo, bet mums pavyksta išvengti didelės įtampos vadovybės komandoje.“

„CuriosityStream“ pritraukė 13 mln. prenumeratorių juostomis apie dinozaurus, pasaulio lyderius bei technologijas. Srautinio vaizdų siuntimo paslaugos, prieinamos daugiau nei 175-iose šalyse ir teritorijose, siūlo tiek originalus dokumentinius serialus, tiek licencijuotą produkciją.

Nors yra daug mažesnė palyginti su pagrindinėmis srautinio vaizdų siuntimo platformomis, tokiomis kaip „Disney+“ ir „Netflix Inc.“,, „CuriosityStream“ išgarsėjo kaip labiau specializuota nišinė platforma.

„Software Acquisition“ pritraukė 150 mln. JAV dolerių, įskaitant vadinamąsias „žaliojo bato“ akcijas per lapkritį vykusią prekybą „Nasdaq“ biržoje. Jonathanas Hubermanas, „Software Acquisition Group Inc.“ vykdomasis direktorius, vadovavo „Ooyala Inc.“, vaizdo turinio darbų srauto valdymo įmonei.