Dabar Roberta Gedvilė jau dirba Šiaulių Sandaros progimnazijoje, teigiama LNK žinių reportaže. Ji kaip ir daugelis kitų pretendentų atėjo darbintis priešmokyklinio ugdymo mokytojos padėjėja. Tiesa, užėjusi į kabinetą, kuriame turėjo vykti darbo pokalbis, pamatė netikėtą vaizdą.

„Gal netgi streso mažiau. Įėjus į kabinetą buvo šypsenos, gera nuotaika, klausimų buvo ir rimtesnių, ir paprastesnių, labai žmogiškų, žemiškų. Viskas taip sklandžiai ir greitai (vyko)“, – žinių žurnalistams sakė naujoji darbuotoja darbuotoja.

Anot ugdymo įstaigos direktoriaus, idėja pakviesti vaikus įdarbinant naują pedagogę kilo siekiant moksleiviams suteikti naujo pažinimo.

„Kadangi pas mus yra karjeros ugdymas ir vaikai analizuoja gyvenimo aprašymus, mokosi kaip juos parašyti, eina į darbovietes ir panašiai, mes pagalvojome, kad būtų labai graži praktika, jei jie atsisėstų kitoje barikadų pusėje, darbdavio pusėje, kada darbdavys renkasi darbuotojus“, – sumanymą aiškino progimnazijos direktorius Kęstutis Šaltis.

Kaip pranešama LNK žinių reportaže, komisija buvo sudaryta iš įvairaus amžiaus vaikų, net ir iš pačių mažiausių, prieš atranką moksleiviams esą buvo paaiškinta, kokie klausimai yra etiški, o kokie – ne. Pretendentų, teigiama reportaže, taip pat buvo atsiklausta, ar gali atranką vykdyti vaikai. Norintieji įsidarbinti mokykloje tokiam neįprastam darbo pokalbiui, pasak mokyklos atstovų, neprieštaravo, tačiau kai kurie esą bandė gudrauti.

„Viena iš pretendenčių sakė – aš jums iškepsiu šokoladinį tortą. Mažiesiems tai labai imponavo, didiesiems kaip tik buvo atmetimo reakcija, kadangi tarsi papirkinėja vaikus“, – apie komisijos narių reakciją komentavo K. Šaltis.

Atrankos komisijoje dalyvavę vaikai teigia, kad tokia praktika jiems labai patiko, nes tai leido susipažinti su būsima mokyklos darbuotoja dar nepradėjus jai dirbti. Be to, anot moksleivių, tokia patirtis buvo ne tik įdomi, bet ir naudinga.

„Labai džiaugiuosi, nes labai šauni mūsų mokyklos bendruomenė, labai džiaugiuosi, kad turėjau tokią galimybę sudalyvauti. Manau, kad tai labai šauni praktika, kai eisiu į darbo pokalbį, jau jausiuosi drąsiau“, – žurnalistams savo įspūdžius pasakojo mokinė Adrijana.

Į darbą priimta mokytojos padėjėja R. Gedvilė, teigiama reportaže, moksleivių buvo išrinkta vienbalsiai. Specialistė teigia, kad toks darbo pokalbio formatas galėtų būti taikomas ir kitose šalies ugdymo įstaigose.

„Tai būtų puiki idėja. Aišku, reikia ir pedagogų, ir visos administracijos dalyvavimo renkant naują kolektyvo narį. Bet kai dalyvauja ir vaikai, aš manau, gali iš šalies pamatyti, įžvelgti mokytojo savybių, kurios vaikams tiktų, patiktų“, – teigia pedagogė.

Kad tokia praktika pasiteisino, įsitikinusi ir Šiaulių mokyklos administracija.