Tuo tarpu reklamos su mažai apsirengusiais vyrais patraukia tik kas dešimtos vairuotojos akį.

Tyrimas parodė, kad dėmesį blaško ir mirksintys perspėjimo ženklai, milžiniški reklamų stendai bei kalėdinės dekoracijos.

"Vis didesnį nerimą kelia tai, kad trūksta nuoseklios strategijos, kaip išdėlioti pakelės reklamas", - teigė Brunelio universiteto transporto ergonomikos specialistas Markas Youngas.

Pasak jo, reklamos gali sutrikdyti vairuotojų dėmesį svarbiu momentu, pavyzdžiui važiuojant sudėtinga apylanka.

"Iš tikrųjų ši grėsmė neįvertinama, ir mums reikia atlikti daugiau tyrimų dėl galimybės pašalinti neesminę informaciją tuose ruožuose, kur vairuotojams tenka į kelią sutelkti daug dėmesio", - teigė jis.

"Privilege Insurance" tyrimas parodė, kad penkias sekundes spoksoti į reklamą, kai važiuojama 90 km/h greičiu, yra tas pats, kas nuvažiuoti futbolo aikštės ilgio atstumą užrištomis akimis.