Kai kurie agitacinei elementai partijų bei kandidatų reklamose išties prasilenkia su politine etika. Kita vertus, gal šito nereikia persūdyti. Vis dėlto į viešumą iškilę nekorektiškos kovos atvejai nėra patys baisiausi. Nenoriu būti blogas pranašas, bet prieš pat rinkimų kampanijos pabaigą, gali pasirodyti dar netokių “įdūrimų” vieni kitiems. Mat rinkimų kampanijos pabaigoje paprastai partijos stengiasi sudėti visus akcentus. Šitaip elgiamasi dėl to, kad rinkėjai ima primiršti ankstesnius skandalėlius ir fiksuoja savo atmintyje paskutines priešrinkimines dienas. Žinoma, būtų gerai, kad mūsų politinis elitas galiausiai įsisąmonintų, jog rinkimų agitacija bei oponavimas varžovams turi būti konstruktyvus, argumentuotas, kultūringas.

Mieli skaitytojai, “Rinkimai 2000” – bendras DELFI ir žurnalo “Veidas” projektas. “Veidas” specialiai DELFI kasdien pateikia politikų bei ekspertų nuomones aktualiomis temomis. Kviečiame Jus įvertinti šias nuomones – savo vertinimus galite palikti komentarų sekcijoje.

Slapta reklama televizijoje - viešas spyris oponentui

Tai komentuoja:

Juozas Bernatonis Algirdo Brazauko socialdemokratinės koalicijos vienas štabo vadovų, LDDP narys

Arvydas Vidžiūnas Tėvynės sąjungos (Lietuvos konservatorių) narys

Bronis Ropė Ignalinos meras, Valstiečių partijos narys

Juozas Olekas Socialdemokratinės koalicijos rinkimų štabo vadovas

Audronius Ažubalis Tėvynės sąjungos (Lietuvos konservatorių) rinkimų štabo vadovas

Vidmantas Staniulis Centro sąjungos rinkimų štabo vadovas ir buvęs savaitraščio “Atgimimas” vyriausiasis redaktorius

Eduardas Eigirdas Savaitraščio “Atgimimas” vyriausiasis redaktorius