I.Staškevičių pakeis „VP Market” generalinis direktorius Gintaras Marcinkevičius. Jis, kaip ir daugelis kitų „Vilniaus prekybos” akcininkų milijonierių, kiek privengia žurnalistų dėmesio ar net jų nemėgsta.

Paprastų žmonių klaidingai pagrindiniu „Vilniaus prekybos” akcininku laikomas I.Staškevičius buvo tapęs žurnalistų numylėtiniu. Kas kitas gali taip pavyzdingai atsiliepti į mobiliojo telefono skambučius, nuolat rodytis prieš kameras ir komentuoti pačius įvairiausius klausimus, pradedant nuo prekybos su Kinija ir baigiant maisto produktų fasavimu? I.Staškevičiaus atliekamas viešųjų ryšių darbas – milžiniškas ir turėtų į neviltį varyti konkurentus. „Spaudžiame tiekėjus, nes norime atpiginti prekes varotojams”, „Dėl to kainų nedidinsime, ieškosime vidinių resursų”, – šių dažnai kartojamų I.Staškevičiaus frazių kažkodėl nepasigavo „miegantys” konkurentai.

Turėdamas aktyvų akcininką, „VP Market” viešųjų ryšių srityje nesunkiai įveikdavo kitus prekybos tinklus. Pavyzdžiui, kad ir pigesnių bilietų pardavinėjimas prie „Akropolio” į „Iki” 10 metų jubiliejui skirtą „Aha” koncertą. „Iki” bandymas viešai sukritikuoti „VP Market” virto fiasko.

„Manome, kad mūsų pirkėjai turi teisę pasirinkti, kur nusipirkti bilietus ir už kokią kainą. Mes savo pirkėjams ir sudarėme tokią galimybę”,– tvirtino I.Staškevičius.

Pasak jo, bilietai buvo įsigyti legaliai, o tai, kad bilietai pardavinėjami tik tam tikrose vietose, monopolizuoja visą prekybą. „Rinka tokių dalykų nemėgsta ir mes manome, kad jei niekas kitas to nepadarė, tai mes turime padaryti ir suteikti žmonėms pasirinkimą”, – kalbėjo I.Staškevičius.

Beje, kai kurie politikai būtent „VP Market” kaltino „monopoliu”.

Klausantis I. Staškevičiaus atrodė, kad „VP Market” viską daro taip, kad geriau gyventų vartotojai – tai užgožė tiekėjų bei darbuotojų skundus, konkurentų nuoskaudas dėl didžiules PVM sumas leidusių susigrąžinti „VP Market” sandorių bei kitą neigiamą informaciją.

Galbūt „VP Market” jau pasiekė tą lygį, kuris leistų jaustis ramiai neturint „parodomojo” asmens. Darbo partija vargu ar išliktų populiari, jei iš jos pasitrauktų Viktoras Uspaskichas, tačiau „VP Market” parduotuvės sėkmingai dirbs ir toliau. Žinant, kad vadovo įvaizdžio formavimas dažnai vykdomas įstaigos sąskaita, I. Staškevičiaus pasitraukimas gali būti naudingas verslui.

Sunku spėti, kas lėmė „Vilniaus prekybos” sprendimą nustumti I.Staškevičių į vaistų prekybos verslą, tačiau galbūt tai yra tik verslo interesai?

Sparčiai augantis „Eurovaistinių” tinklas šiemet itin dažnai keitė valdybos pirmininką. Be „Vilniaus prekybos” akcininkų, juo keletą mėnesių dirbo ir buvęs „Mažeikių naftos” prekybos namų vadovas Šarūnas Kliokys, kuris pasitraukė be didesnių komentarų.

Dažna vadovų kaita gali reikšti, jog „Eurovaistinių” tinklo rezultatai netenkina akcininkų, todėl padėčiai pataisyti metamas I.Staškevičius. Juolab kad gali prireikti ir jo gebėjimo žavėti žurnalistus – Seime vis pasigirsta balsų, kad reikėtų riboti didžiųjų vaistinių tinklų plėtrą.

Didelius reklamos biudžetus turinti „VP Market” neturėtų pamiršti viešųjų ryšių, nes padėtimi gali pasinaudoti konkurentai. Tačiau, žinoma, visuomet galima susigrąžinti Igną.

Autorius yra Eltos verslo naujienų redaktorius.