84 metus rengiamas konkursas nesitraukė iš Amerikos televizorių ekranų nuo pirmo parodymo 1954 metais, bet dabar televizijos kompanija ABC atsisakė jį transliuoti, nes pernai, nors ir buvo įtraukti abejotini šokiai bei buvo demonstruojami labai intriguojantys maudymosi kostiumėliai, jis susilaukė per mažai žiūrovų.

"Mes turime sudominti amerikiečius ir emociškai patraukti prie mūsų konkurso dalyvių, - sakė "Mis Amerika" vadovas Artas McMasteris. - Jie nenori žiūrėti tradicinio šou vienam vakarui".

Šiais laikais, kai didžiules auditorijas užkariauja televizijos realybės šou, kurių dalyviai rungiasi dėl vietos prestižinėse kompanijose arba murkdosi kirmėlėse dėl 15 sekundžių šlovės, "Mis Amerika" klusnių mergaičių su aukštakulniais bateliais įvaizdį būtina keisti, mano A.McMasteris.

Tradicinis konkursas tapo nemadingas, pasirodžius tokiems televizijos serialams, kaip "Desperate Housewives", kai žiūrovai gali žiūrėti į gražias moteris bet kuriuo patogiu laiku, nors anksčiau grožio paradai buvo naujovė", pasiskundė jis.

Jo nuomone, žiūrovai nori geriau pažinti konkurso dalyves, sužinoti, kokio jos būdo, todėl organizatoriai ketina rodyti kelių savaičių trukmės serijas apie tai, kaip kiekviena iš merginų ruošiasi konkursui ir jame dalyvauja.