Profesoriaus Hanso Juergenso teigimu, jo tyrimas parodė, jog šiais laikais linksmiau gyvena brunetės.

Pasak jo, vyrai nori vesti blondines, tokias kaip Claudia Schiffer, tačiau meilės romanus užmezga su brunetėmis, tokiomis kaip Catherine Zeta Jones.

Mokslininko įsitikinimu, vyrai blondines sieja su vedybomis ir skalbimo milteliais, o brunetes – su seksu.

Norėdamas patikrinti savo teoriją, profesorius iš Kylio vietos laikraštyje patalpino du reklaminius skelbimus, kuriuose prisistatė 26 metų moterimi, ieškančia būsimo vyro.

Viename iš skelbimų “moteris” prisistatė esanti blondinė, kitame – brunetė.

“Vyrai norėjo pasimylėti su brunete, tačiau galvojo apie savo gyvenimo susiejimą arba namų statybą būtent su blondine”, - teigė jis.

Profesoriaus tvirtinimu, reklamos kūrėjai jau pradėjo keisti savo požiūrius dėl moterų plaukų spalvos.

“Beveik viskas, kas yra susiję su skalbimu ir skalbimo milteliais, yra reklamuoja blondinių”, - sakė jis.

H.Huergenso nuomone, tamsiaplaukės moterys dažniau reklamuoja šokoladą, alkoholinius gėrimus ir seksualius apatinius.