Tokiu būdu palyginus “IE6” ir “Netscape 6” pirmąsias gyvavimo savaites, “Microsoft” naršyklei sekėsi geriau. Tačiau naujoji versija atsiliko nuo savo pirmtako “Internet Explorer 5”, kuris per pirmąją savaitę aprėpė 3 proc. rinkos.

“StatMarket” šias išvadas pateikė išanalizavusi duomenis apie daugiau nei 50 milijonų internautų, besilankančių 150 tūkst. skirtingų interneto svetainių.

Vėliau “IE6” plitimo tempai turėtų kiek sumažėti ir per pirmąjį pusmetį naująja versija naudosis nuo 20 iki 30 proc. internautų. “StatMarket” duomenimis, “IE5” per tokį patį periodą užėmė 50 proc. rinkos. “IE6” plinta ne taip sparčiai kaip “IE5” todėl, jog naujoji versija neturi tiek daug tikrai naujų funkcijų, o iš anksto neįdiegta “Java” technologija taip pat atbaido kai kuriuos vartotojus.