„Teismas įvertino, kad ir kasdieninėje kalboje, ir nusistovėjusioje duonos gaminių prekybos praktikoje „bočių“ duonos pavadinimas yra tapęs bendriniu. Nuo šiol bet kuri Lietuvos kepykla galės gaminti ir pardavinėti „bočių“ duoną“, – sako ieškovui kepyklai „Baltasis pyragas“ byloje atstovavusi advokatų kontoros „AAA Baltic Service Company" advokatė Daiva Ušinskaitė-Filonovienė.

Nagrinėjant bylą, apeliacinis teismas atkreipė dėmesį į „Spinter“, „Vilmorus“ ir „Baltijos tyrimai“ bendrovių atliktas Lietuvos gyventojų apklausas. Jų duomenimis, daugumai Lietuvos gyventojų „bočių“ duona asocijuojasi su duonos rūšim (juoda, rupi, saldžiarūgštė) ir tik nedideliam respondentų skaičiui ši duona asocijavosi su konkrečiu gamintoju.

Byloje buvo nustatyta, kad „bočių“ duona Lietuvoje buvo kepama ir parduodama dar iki „Vilniaus duonos“ prekių ženklų registracijos. Viena iš daugelį metų „bočių“ duoną kepusių kepyklų buvo ir bendrovė „Jonavos duona“, visas teises į kurią įgijo „Baltasis pyragas“.