Šių ir kitų garsių vardų, tokių kaip „Bvlgari", „Chanel", „Versace", „Moschino", „Ray Ban", naujos saulės akinių kolekcijos -jau optikose visoje Lietuvoje.

Šį sezoną, anot A. Magnabosco, vyrauja keturios pagrindinės saulės akinių stiliaus kryptys: sportinė, septintojo dešimtmečio, „glamour" (žėrinti prabanga) ir kasdieninė, kurios akiniai pasižymi paprastumu, todėl turėtų patikti nemėgstantiems būti dėmesio centre.

Sezono spalvų spektras įvairus, atspalviai ryškūs, dažnai su metaliniu blizgesiu. Ypatingai šį sezoną madingas juodos ir baltos spalvų derinys; tokia tendencija šį sezoną vyrauja ir drabužiuose. Stileivos turėtų neatsispirti 1960-ųjų stiliaus akiniams - ryškiais, masyviais plastmasiniais rėmais ir netradicinėmis formomis.

Ypatinga prabanga pasižymi „glamour" stiliaus akiniai: trapaus dizaino, lengvučiais spindinčiais metaliniais rėmais, puošti gausybe detalių ir - itin charakteringas bruožas - brangakmenių inkrustacijas imituojančiomis stiklinėmis akutėmis.

MIU MIU

Dėmesys detalėms ir nuolatinė stiliaus naujovių paieška yra pagrindinės charakteristikos, apibūdinančios naująją „Miu Miu" saulės akinių kolekciją.

Tai dinamiška, detalėmis turtinga kolekcija. Daugiausiai dėmesio detalėms skiriama dvigubai kojelei, naudojamai daugumoje modelių - tiek plastikiniuose, tiek metaliniuose su atskirais arba ištisiniais lęšiais.

Naujojoje „Miu Miu" kolekcijoje - kelių stilių modeliai. Tai maži ir ypač lengvi modeliai plonyčiais metalo rėmais, masyvūs, iš daugelio detalių susidedantys akiniai plastiko rėmais arba rafinuoto stiliaus akiniai iš keleto medžiagų.

Modelių įvairovė varijuoja nuo klasikinių 6 bazės ir 8 bazės (bazė nurodo lęšio gaubtumą) lęšių iki ypatingai išgaubtų torinių lęšių.

JIL SANDER

"Jil Sander" kolekcija, išsiskirianti elegantišku dizainu bei preciziškai suderintomis detalėmis, skirta reikliam, subtilias detales įvertinančiam klientui. Originalios modelių detalės demonstruoja pažangiausias technologijas, kurias japonų mokslininkai ištobulino specialiai šiai „Jil Sander" kolekcijai.

Nuo klasikos iki futurizmo pereinančios detalės atskleidžia idealią stiliaus ir technologijų harmoniją, įkūnytą „Jil Sander" naujoje saulės akinių kolekcijoje.

PRADA

Naująją „Prada" kolekciją apibūdina šie žodžiai: naujų formų paieškos, technologijos ir unikalus, su niekuo nesupainiojamas „Prada" stilius.

Po ilgų technologinių tyrimų „Prada" šiemet pristato nuostabiai paprastų ir išgrynintų formų modelius iš naujoviškų, ypatingai lengvų medžiagų, tokių kaip titanas. Technologinių naujovių dėka „Prada" sukūrė akinius su ypatingais išgaubtais toriniais lęšiais ir keletu „Prada" užpatentuotų detalių, pavyzdžiui, nematomu „Flex" mechanizmu. Siekiant patogumo pojūčio nešiojant, „Flex" mechanizmas leidžia akinius maksimaliai pritaikyti prie jų savininko veido formos.

Šio sezono „Prada" modeliai, pagaminti iš acetato, yra ypatingai moteriški dėl viršutinės rėmelio linijos, kuri dailiai pabrėžia antakius. Šių modelių spalvų ir formų deriniai primena 2004 metų pavasario/vasaros „Prada" mados namų drabužių kolekciją.

Plati kolekcijos spalvų gama: nuo visiškai juodų akinių iki persiliejančių, šviesių ir natūralių atspalvių, pavyzdžiui, visiškai naujo balto „lininio" tono. „Prada" kolekcija sujungia drąsų stilių, aukštą kokybę, novatorišką dizainą ir ypatingas technologijas.

„RAUDONŲJŲ JUOSTELIŲ" („Red Stripes") modeliai

„Raudonųjų juostelių" saulės akinių modeliai skirti sportinį stilių mėgstantiems vyrams ir moterims, kurie ištikimi unikaliam „Prada" stiliui, tačiau ieško dinamiškų ir agresyvesnių formų. Šie naujoviški modeliai turi specialią akinių kojelę, kurios technologiją „Prada" užpatentavo. Ši kojelė, lankstoma 180 laipsnių kampu, sulenktus akinius sumažina iki minimumo.

Akinių rėmai - drąsių spalvų su metaliniu blizgesiu: nuo juodos iki antracito, nuo kamufliažinės iki tamsiai rudos.

ANNE KLEIN

Šio prekinio ženklo akinius „Luxottica Group" gamina nuo 1996 metų. "Anne Klein" akinių kolekcijos skirtos bet kuriai moteriai, laikančiai save tipiška modernia moterimi. Tai sėkmingai karjeros laiptais kylanti moteris, kuriai rūpi jos įvaizdis bei daiktų kokybė. Pasirinkdama „Anne Klein" akinius, ji renkasi praktišką ir patogią eleganciją.

ARNETTE

1992 metais Kalifornijoje sukurtą „Arnette" prekinį ženklą „Luxottica Group" įsigijo 1999-aisiais. Per trumpą laiką „Arnette" akinius pamėgo banglenčių, burlenčių ir snieglenčių sporto karta, kuriai šio prekinio ženklo akiniai simbolizuoja pamėgtą aktyvų gyvenimo būdą. „Arnette" akiniai yra ypatingai patrauklaus dizaino bei labai funkcionalūs ir praktiški. Tai idealus pasirinkimas mėgstantiems aktyvų sportą.

BYBLOS

„Luxottica Group" gamina „Byblos" akinius nuo 1989-ųjų. Ryškios, įvairaispalvės „Byblos" kolekcijos atspindi šiuolaikišką ir madingą stilių. „Byblos" akinius renkasi tie, kuriems patinka lengvi, nepretenzingi ir sportiški akiniai.

BROOK BROTHERS

„Luxottica Group" pradėjo gaminti „Brook Brothers" akinius 1993-iaisiais. Amerikiečių prekinio ženklo „Brook Brothers" akiniai gaminami iš lengvasvorių medžiagų ir pasižymi ypatingu grakštumu. Tai klasikinio stiliaus akiniai, tinkami kiekvienam, vertinančiam aukštą kokybę, lengvumą ir funkcionalumą.

BVLGARI

Prabangos simboliu tapusio prekinio ženklo „Bvlgari" akinius „Luxottica Group" gamina nuo 1997 metų. „Bvlgari" akiniai skirti išskirtinumą ir prabangius aksesuarus vertinantiems žmonėms. „Bvlgari" kolekcijų akiniai gaminami iš labai aukštos kokybės medžiagų. Tai - visada nepriekaištingo dizaino akiniai, pasižymintys smulkiomis, tačiau akį traukančiomis kruopščiai parinktomis detalėmis. Visa tai „Bvlgari" akinius paverčia ne tik prabangiu aksesuaru, bet ir vertingu papuošalu.

CHANEL

1999-aisiais suteikta teisė gaminti „Chanel" akinius tapo svarbiu įvykiu „Luxottica Group" istorijoje, kuris leido kompanijai žymiai išplėsti akinių, skirtų prabangą mėgstantiems vartotojams, spektrą.

SALVATORE FERRAGAMO

Pirmąją „Salvatore Ferragamo" akinių liniją „Luxottica Group" pagamino 1998-aisiais. „Salvatore Ferragamo" kolekcijos pasižymi originaliomis gamyboje naudojamomis medžiagomis, taip pat spalvomis ir kruopščiai parinktomis dizaino detalėmis. Nešiojantys „Salvatore Ferragamo" akinius žino turį išskirtinį, daug rankų darbo reikalaujantį meno kūrinį, atspindintį geriausių Ferragamo mados namų tradicijų ir naujausių mados tendencijų derinį.

GENNY

„Genny" akiniai „Luxottica Group" kompanijoje pradėti gaminti 1989 metais. Jie skirti klasikinio stiliaus moterims, mėgstančioms pabrėžti savo moteriškumą bei pasitikėjimą savimi. „Genny" akiniai padeda atskleisti jų domėjimąsi mada ir subtiliai išsiskirti iš minios.

JIL SANDER

Šis prekinis ženklas nuo pat jo įkūrimo 1978-aisiais Hamburge visada išsiskyrė stilistiniu aiškumu, moderniais ir elegantiškais modeliais, aukščiausios kokybės medžiagomis ir precizišku rankų darbu. Jų kūryboje modelio išbaigtumas ir harmonija yra tokie pat svarbūs kaip ir kuriant drabužių kolekciją.

KILLER LOOP

1989 metais sukurtą prekinį ženklą „Killer Loop" „Luxottica Group" įsigijo 1999-aisiais. Metams bėgant „Killer Loop" akiniai keitėsi ir iš tipinių sportinio stiliaus akinių tapo urbanistinio stiliaus, tinkamais nešioti bet kuriuo dienos metu. „Killer Loop" akiniai skirti jauniems, aktyviems ir dinamiškiems žmonėms.

LUXOTTICA

„Luxottica" akiniai, pradėti kurti 1967-aisiais, buvo pirmieji, kuriuos pagamino „Luxottica Group". Šiandien ši linija - kompanijos vizitinė kortelė, atspindinti jos patirtį ir tradicijas. „Luxottica" akinius vertina mėgstantys klasikinį stilių, aiškias, dailias formas ir labai aukštos kokybės rėmus. „Luxottica" kolekciją papildo ir rėmų linija, tarp kurių yra ir rėmų iš titano, skirtų mėgstantiems ypatingai lengvus minimalistinio dizaino akinius.

MIU MIU

„Miu Miu" prekinis ženklas buvo sukurtas 1993 metais, kai Miuccia Prada panoro turėti atskiram klientų ratui skirtą ženklą: jis turėjo atspindėti rafinuotumą ir laisvumą. „Miu Miu" kolekcijomis Muccia Prada išreiškia jos alternatyvaus stiliaus viziją, kur klasika provokuojančiai dera su inovacijomis ir tampa „naująja klasika". Su „Miu Miu" prekiniu ženklu gaminami serijiniai drabužiai, aksesuarai, avalynė ir akiniai vyrams bei moterims.

MOSCHINO

Tarp visų „Luxottica Group" gaminamų licencijuotų akinių kolekcijų, „Moschino" akiniai (pagal sutartį gaminami nuo 1995 metų) yra patys originaliausi ir netikėčiausi, tokie, kaip ir pats prekinis ženklas. „Moschino" akiniai kuriami jauniems, ironiškiems nekonformistams, kurie drąsiai renkasi neįprastos formos ryškius rėmus ir išdidžiai nešioja pritrenkiančių spalvų ir formų akinius, kurie, be viso to, taip pat stebina savo nepriekaištinga kokybe.

PERSOL

„Persol" akiniai, su šiuo pavadinimu pradėti gaminti 1926, tapo „Luxottica Group" nuosavybe 1995 metais. Aukšta kokybė ir nesenstantis grožis, kuriam sunku atsispirti, yra laiko patvirtintas matas, kuriuo matuojami „Persol" akiniai. „Persol" - mėgstamas garsiausių kino žvaigždžių vardas, renkantis akinius. Vienas iš „Persol" akinių išskirtinių bruožų yra labai aukštos kokybės lęšiai ir patogumo pojūtis nešiojant. „Firminis" „Persol" atpažinimo ženklas - sidabrinė strėlytė ant akinių kojelės.

PRADA

Nepriekaištinga kokybė - pagrindinė charakteristika, kuria apibūdinami visi „Prada" ženklu pažymėti gaminiai. Jau beveik šimtmetį „Prada" yra žinoma ne tik dėl kokybės, bet ir kaip išskirtinio stiliaus kūrėja ir mados diktatorė. „Prada" siūlo tiek saulės akinius, tiek regėjimą koreguojančių akinių rėmus, kurie pagaminti remiantis išskirtinio „Prada" stiliaus tradicijomis bei sudėtingu technologiniu gamybos procesu.

RAY-BAN

„Ray-Ban" „Aviator" stiliaus akiniai atsirado 1937 metais. „Luxottica" tapo šio prekinio ženklo savininke 1999-aisiais. Nuo pat pirmųjų pasirodymo metų „Ray Ban" pamėgo nešioti dauguma muzikos, kino ir pramogų pasaulio garsenybių. Šiandien „Ray Ban" yra populiariausi saulės akiniai pasaulyje -jų parduodama daugiausiai. Pirkėjai juos vertina dėl paprasto, nepretenzingo dizaino ir aukštos kokybės.

REVO

1985 metais rinkai pristatytą „Revo" prekinį ženklą „Luxottica Group" įsigijo 1999-aisiais. Išskirtinis šių akinių bruožas - lęšiai, pagaminti pagal specialią NASA sukurtą technologiją palydovų objektyvams, kurios dėka daugiasluoksniai lęšiai maksimaliai apsaugo nuo UV ir infraraudonujų spindulių. „Revo" akiniai idealiai tinka laisvalaikio ar sporto metu, kai reikalinga speciali akių apsauga ir geras matymas.

SERGIO TACCHINI

„Sergio Tacchini" vardas yra sporto ir laisvalaikio sinonimas. „Luxottica Group" pagal licenciją gamina „Sergio Tacchini" akinius nuo 1993 metų. Ši linija skirta ne tik sporto mylėtojams, bet ir norintiems turėti akinius specialiai laisvalaikiui.

SFEROFLEX

„Luxottica Group" įsigijo „Sferoflex" prekinį ženklą 1981 metais. „Sferoflex" gavo savo pavadinimą dėl lanksčios akinių kojelės, kurios dėka akiniai patogiai prisitaiko prie įvairaus dydžio veidų. „Sferoflex" linijoje yra tik regėjimą koreguojančių akinių rėmai, todėl skirti žmonėms, ieškantiems labai patogių akinių.

EMANUEL UNGARO

„Emanuel Ungaro" vardo akiniai „Luxottica Group" gaminami nuo 1998 metų. Vartotojams siūlomos dvi kolekcijos: klasikinė, išgryninto stiliaus ir modernioji, kurioje siūloma ryškių spalvų ir netradicinių rėmų formų akiniai, tinkantys įvairioms progoms.

VERSACE

„Versace" suteikė teisę „Luxottica Group" gaminti ir platinti „Versace" akinius 2003-iųjų pradžioje. „Vercase" akinius mėgsta ryškios asmenybės: tokios, kurioms nepriimtinas vidutiniškumas. Šio vardo akiniai visada išsiskiria ypatingai moderniu dizainu, ryškiomis spalvomis, ir padeda juos nešiojantiems jaustis madingais bei išsiskirti iš minios.

VERSUS

„Versus" yra ,jaunasis" „Versace" šeimos prekinis ženklas. Tai - akiniai daugiausiai jauniems žmonėms, negalintiems skirti daug pajamų madai, tačiau norintiems būti madingiems.

VOGUE

„Vogue" prekinis ženklas buvo sukurtas 1973 metais tuo pačiu vardu kaip ir populiarus mados žurnalas. „Luxottica Group" šį ženklą įsigijo 1990-aisiais. „Vogue" akiniai visada pasižymi naujovišku dizainu, išsiskiria plačiu asortimentu, spalvų ir rėmų formų gausa. Jie skirti žmonėms, kurie nuolat domisi paskutinėmis mados tendencijomis ir įvertina dizaino subtilybes.

WEB

"Web" akiniai, kuriuos „Luxottica" pagal licenciją gamina nuo 1995, yra sukurti mėgstantiems klasikinį, tačiau šiuolaikišką stilių. Gaminamos tiek saulės, tiek paprastų (regėjimą koreguojančių) akinių kolekcijos. „Web" kolekciją įkvėpė 1930-ųjų metų Amerikos aviatorių akiniai. Originalus dizainas, naujoviškos, akiai neįprastos rėmų formos ir nuo UV spindulių apsaugantys lęšiai yra išskirtiniai šios linijos bruožai.

Daugiau apie „Luxottica":

Italijos kompanija „Luxottica", įkurta 1961 metais, yra viena iš pasaulyje pirmaujančių akinių gamybos kompanijų. „Luxottica" priklauso tokių garsių akinių prekių ženklai, kaip nuo 1926-ųjų gaminami „Persol", „Arnette", urbanistinio stiliaus akinių lyderiai „Killer Loop", „Revo", „Sferoflex", „Vogue" ir daugiausiai pasaulyje parduodamų akinių prekinis ženklas „Ray Ban".

„Luxottica" pagal išskirtines licencijas gamina ir prestižinių mados pasaulio vardų, tokių kaip „Prada", „Jil Sander", „Miu Miu", „Versace", „Bulgari", „Byblos", „Chanel", „Salvatore Ferragamo", „Moschino", „Sergio Tacchini", „Emanuel Ungaro", „Genny", akinius.

„Luxottica", investuodama į naujausias technologijas ir tyrimus, gamina tik pačios aukščiausios kokybės akinius, kurie ne tik puošia, bet saugo akis.

Per dieną šešiuose kompanijos fabrikuose Italijoje pagaminama 135 tūkst. akinių, kurie parduodami 120 pasaulio šalių- iš viso daugiau kaip 200 tūkst. prekybos taškų. „Luxottica" taip pat yra akinių mažmeninės prekybos lyderė visoje Šiaurės Amerikoje. Ten kompanijai priklauso daugiau kaip 2500 akinių parduotuvių.

Lietuvoje „Luxottica" kompanijai jau 10 metų atstovauja kauniškė UAB „Litopt". Bendrovės platinami akiniai parduodami daugiau nei 100 optikų visoje Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją