Tarp baigiamojo koncerto dalyvių atsidūrė ir Geltona, nes, pasak organizatorių, ji surinko daugiausia balsų iš visuose atrankos koncertuose dalyvavusių, bet pralaimėjusių atlikėjų.

Aštuoniolika atlikėjų (iš 52) toliau kaitins lietuviškąją „Eurovizijos“ konkurso atmosferą. Galima pasidžiaugti, kad netikėtumų ir ypatingų žiūrovų vertinimo klaidų nebuvo: statistinė nuomonė buvo palanki visiems pajėgiausiems konkurso pretendentams. Sinkretizmu (vokalo–šokio–judesio–bendravimo jungtimi) ir tikru estradiškumu sublizgėjusi V. Riaubiškytė atkreipė dėmesį į tai, kad finaliniame koncerte gali būti naujų ir netikėtų, gerų įspūdžių. Dar turiu galvoje R. Ščiogolevaitės, R. Kaušiūtės, Evos ir kitų pirmojo dešimtuko atlikėjų pasirodymus.

Visus pretendentus matysime viename koncerte, todėl bus lengviau palyginti jų sugebėjimus ir pasirengimo lygį. Tačiau geriausiojo išrinkimą komplikuoja tai, kad iki šiol nebuvo nė vieno išbaigto ir visaverčio pasirodymo. Tenka apgailestauti, kad ne pirmą kartą šiame konkurse dalyvaujanti „b'Avarija“ ir jos diplomuotas kompozitorius D. Zvonkus nesugebėjo sukurti originalesnės dainos. Gera menestrelių nuotaika bei sceninis aktyvumas nepaslėps iki skausmo banalių, nuvalkiotų intonacijų ir nuolatinio kartojimo „Aš žinau...“. Iš tikrųjų išeina: „Aš žinau, kad aš nieko nežinau“. V. Riaubiškytės ritmenbliuzo stiliaus daina įdomiai baigiasi a'cappella atliekama koda, tačiau grupės dainavimas turėtų būti stipresnis ir ekspresyvesnis, o viso numerio pabaigos taškas turėtų būti efektinga mizanscena. Amberlife dainoje girdime naujesnes intonacijas, tačiau atlikėjas, galima sakyti, visiškai neturi koncertinės patirties, scenoje pernelyg indiferentiškas.

E. Kučinsko vokalas ir pasitikėjimas savimi nekelia abejonių, tačiau daina nepasižymi originalumu. Bandoma pataikyti į vadinamąjį “Eurovizijos“ konkurso standartą.

Ir taip toliau, ir taip toliau... Nė vienas autorius, kurdamas dainas, nebandė pasinaudoti nacionalinio kolorito požymiais ir lietuviškojo instrumentarijaus spalvomis. Beje, atrankos koncertuose vedėjas beveik neminėjo dainų autorių pavardžių, labiau akcentavo pačius atlikėjus. Kodėl? Gal kai kurie autoriai patys panoro likti nežinomi, o gal jų kartais išvis... nebuvo. Tuo tarpu Eurovision Song Contest sąrašuose matome netgi dainų aranžuotojų pavardes.

Taigi, bičiuliai, ką atrinksime šeštadienį Kaune? Kas atstovaus Lietuvai 2004 metų “Eurovizijos” dainų konkurse Stambule? Ar vėl statistinė nuomonė išeis teisinga? Didelė pagunda, galinti iškreipti nešališką vertinimą, yra neribotas skambinimas telefonais. (Pavyzdžiui, Baltarusijoje nacionalinio finalo metu iš vieno telefono leido skambinti tik tris kartus.)

Ką reiškia, kaip sakė viena Delfio lankytoja, turtingam rėmėjui finalo metu suorganizuoti telefoninių skambučių už 10000 litų, jeigu jis už tą atlikėją jau yra įdėjęs dar didesnius pinigus.

Todėl didelė atsakomybė tenka ir vertinimo komisijai, kuri, berods, Kaune prisijungs prie žiūrovų balsavimo SMS žinutėmis bei telefonais.