Pavyzdžiui, praėjusią savaitę kompanija “American Express” pareiškė, kad nebepriims pervedimų iš jokių pornografijos svetainių, net jeigu milijardinė rinka nueitų “šuniui ant uodegos”.

“American Express” pornografijos rinkos atsisakymas buvo paskutinis lašas į internetinės pornografijos verslo asociacijos bei “Ynot” “karštų” svetainių tinklo kantrybės taurę. Jie įkūrė lobistinę grupę “Credit Card Watch”, jų pačių vadinamą “pornografijos verslo lyderių sargybiniu šunimi”, kuri gins pornografijos svetainių teises.

“Būtina, kad “”gražių nuotraukų svetainės jungtųsi ir užkirstų kelią diskriminacijai ir finansiniams nusikaltimams ”, – savo pareiškime pareiškė “Ynot Network” prezidentas G. Geelanas.

“Credit Card Watch” tikisi, kad išsakytas vieningas svetainių suaugusiems balsas leis efektyviau perduoti savo nepasitenkinimą kredito kortelių kompanijoms.

Savo ruožtu “American Express” teigė, kad joks lobizmas neprivers pakeisti jos nuomonės apie interneto pornografiją.