Tačiau, jie galėtų sumažinti “didelę dalį įtampos, kurią patiriame mes visi”, nes kompiuterių grafinė vartotojo sąsaja nors ir turėtų būti intuityvi, “tokia nėra”, sako vienas projekto vadovų Neilas Scottas. Jis diskutavo apie šiuos tyrimus DigitalGovernment.Org 2000 seminare.
Penkeris metus trunkantis projektas didžiausią prioritetą skiria protingų elektroninių tarpininkų bei natūralią kalbą naudojančios programinės įrangos kūrimui.
Visi projekto sukurti įrankiai gali padėti vartotojui “susikalbėti” su kompiuterio, jo nemodifikuojant, sako N. Scottas.
“Archimedes” akliems žmonėms sukūrė įrenginį, padedantį jiems jausti erdvę kompiuterio ekrane.
Įrenginys veikia lyg pelė, tačiau jis turi prietaisus, pranešančius, kada vartotojas pelės žymekliu pasiekia kokį nors elementą ekrane. Kiekvienas ekrano elementas, pavyzdžiui, langas, piktograma ar žodis – suteikia skirtingus pojūčius.