“Sutikite, gyvaname materialiame pasaulyje: vyrai, norėdami parodyti savo statusą visuomenėje, perka prabangius automobilius, namus, uždirba pinigų ir pan.; moterys investuoja į išvaizdą (gražūs batai, madinga suknelė, nepakartojama rankinė, įdomus kirpimas, tobulas makiažas, galbūt plastinės operacijos), taip pat siekia karjeros, norėdamos pasirodyti ne prastesnės nei jie...

Bet pamiršta, vardan ko tai daro – kad patrauktų vieni kitus. Tai elementarūs prigimtiniai dalykai. Bet net jei ir išsirinksi patį gražiausią, aukštumų pasiekusį partnerį (-ę), tačiau jis bus tuščias, net gražiausi dalykai, esantys išorėje, nublanks - santykiai žlugs.

Mes pamirštame gerumą, nuoširdumą, dažnai ir sąžinę. Ir jei šie dalykai nebeegzistuos, pasaulis sugrius.

Žinote, yra tokia Dievo knygutė, kurią vaikai skaito prieš pirmąją Komuniją. Joje esminiai žmogiški dalykai perteikiami per pasakojamus apie įvairius gėrio angelus. Būtent juos mes rodome savo kolekcijoje, skirtingas nuotaikas perteikdami rūbais, makiažu ir šukuosenomis“, - DELFI pasakojo B. Venskaitis.

Anot jo, kolekcijoje esti sisteminga netvarka – plaukai išdraikyti, garbanos žaismingos, kur ne kur suvelta – tai skubančio žmogaus įvaizdis, kuriamas per kelias minutes.

„Dominuoja šilti pasteliniai atspalviai: medaus, kakavos, vario. Beje, dažnai žmonės klaidingai suvokia pastelinius atspalvius, mano, jei smėlio spalva, tai būtent tokia, kokią jie įsivaizduoja. Iš tiesų smėlio spalva galima vadinti šimtą atspalvių, o kiekvienam žmogui pritaikomas jam labiausiai tinkantis“, - sakė B. Venskaitis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją