Daugelis moterų renkasi liemenėlę su pakietinimu, vizualiai padidinančią krūtinę. Tačiau ši prekė tėvų pasipiktinimą sukėlė kai prekybos centro "Tesco" lentynose krūtinę didinanti liemenėlė pradėta siūlyti ir septynmetėms. Mažametėms skirta liemenėlė kainuoja £4 ir yra parduodamos septynerių - aštuonerių metų mergaičių skyriuje.

Tai jau nebe pirmas įvykis, kada "Tesco" kaltinamas "vaikystės naikinimu". 2006-aisiais prekybos centras nuo lentynų patraukė striptizo šokiams skirtą žaislų rinkinį (pole dancing).

"Tesco" atstovų tikinimu, produktas pagamintas prieš tai atlikus tėvų apklausą, yra skirtas "drovaus amžiaus mergaitėms ir padeda joms labiau pasitikėti savimi".

Pastaruoju metu vis daugiau kompanijų kritikuojamos spaudimu paauglėms, kad šios atrodytų suaugusios.

Krūtų didinimas, dietinės piliulės ir vaikinai - pagrindinė idėja internetiniame žaidime "Panelė Bimbo" ("Miss Bimbo"), kuris sukėlė visuotinį nepasitenkinimą: mergaitėms siūloma tapti pačiomis "garsiausiomis, gražiausiomis "bimbo" (verčiamas kaip niekinamas žodis - mergšė) pasaulyje.

Nepilnametės, kartais dar nesulaukusios 8-erių, tinklapyje gali susikurti norimą įvaizdį, jį prižiūrėti ir netgi "nuvežti" personažą tiesiai ant plastinių grožio operacijų chirurgo stalo.

Brito Chris Evans ir prancūzo verslininko Nicholas Jacquart prieš tris mėnesius Didžiojoje Britanijoje pristatytas tinklapis "Panelė Bimbo" pritraukė daugiau kaip 200 000 vartotojų Britanijoje.

Prancūziška versija, sukurta prieš metus, turi daugiau nei 1,2 milijonus vartotojų.

C. Evans tinklapį apibūdina kaip "Barbie" ir "Tamagotchi" hibridą. Virtualų žaidimą sukūrė Japonijos gamintojai.