A. Phillips ir jos kolegos – tokie, kaip Los Andžele gyvenantis Phillipas Blochas bei „Sekso ir miesto“ stilistė Patricia Fields, jau patys yra garsenybės ir priklauso ratui privilegijuotųjų, kuriems leidžiama prisiartinti prie kino, muzikos žvaigždžių bei konsultuoti jas mados klausimais.

Kaip rašo style.com, A. Phillips stilistės karjerą pradėjo Niujorke, praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio pabaigoje – tuomet tai jai buvo darbas, padėjęs užsidirbti pinigų, kurių reikėjo mokantis koledže. O dabar ji savo talentą skiria kino aktorių kostiumų dizainui, dirba redaktore pasaulinėse mados biblijose (italų „Vogue“, „Dazed and Confused“, „V“, „The Face“ ir kt.) ir, žinoma, kuria didžiausių pasaulio garsenybių stilių.

Aiškindama drabužių, kurie skirti vienai labiausiai pasaulyje fotografuojamų moterų, pasirinkimą, stilistė savo darbą lygina su „redaktorės“ darbu.

„Mes konceptualizuojame nuotraukas, vaizdajuosčių ar kompaktinių plokštelių viršelius ir tuomet aš išrenku rūbus. Ieškau nuotaikos, istorijos ir veikėjo – to, kas fotografijose atrodytų įdomiai“, - theage.com.au sakė stilistė.

A. Phillips su Madonna susipažino fotografuojant viršelį žurnalui „Rolling Stone“. Ji tuo metu lankėsi su kita savo kliente, Courtney Love. Nuo to laiko Madonna ir Arianne yra neišskiriamos stiliaus partnerės.

„Madonna yra viena šiuolaikiškiausių asmenybių, su kuriomis man yra tekę susipažinti. Jos stilių pavadinčiau nuolat besikeičiančiu“, - sakė madų ekspertė, pasaulį išmaišiusi ne tik su Madonna, bet ir su tokiomis žvaigždėmis, kaip Justinas Timberlake‘as bei C. Love.

Ji naršo sendaikčių turguose, apsilanko išpardavimuose, avangardo ir „haute-couture“ dizainerių salonuose: „Dievinu apsipirkinėjimą Londone, mažas parduotuvėles aplink Portobello turgų, „Rose Bowl“ sendaikčių turgų Los Andžele, sendaikčių turgelį Paryžiuje, „Corso Como“ Milane...“.

A. Phillips yra sukaupusi enciklopedinių žinių apie madą, o mėgstamas drabužių parduotuves ir prekės ženklus ji gali išvardinti lyg per žodžių asociacijų testą: „Batai?“ – „Diavolina ir Sportie LA“, - neabejodama atsako ji. „Kasdienė apranga?“ - „H&M ir Gap“. „Senamadiškas stilius?“ – „Decades“ Los Andžele.

Jos mėgstamiausias prekės ženklas - „Rick Owens“, ir nors daugelis klientų būna aprengti tikrais roko žvaigždžių apdarais (supraskite: ekstravertai nuo viršugalvio iki kulnų), pačios A. Phillips stilius yra paslaptingas aštrių kampų ir netikėtų kombinacijų mišinys.

„Mėgstu maišyti viršų su apačia, aukštumas su žemumomis“, - mįslingai porino stilistė.

Madonnos stilius: nuo senų laikų iki dabar

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją