Apklausos parodo, kad Britanijoje daugiau kaip 60% moterų stengiasi gauti aukštąjį išsilavinimą, turėti gerai apmokamą darbą, būti nepriklausomomis. Vis daugiau moterų dirba „vyriškus darbus“ - senatoriauja (Hillary Clinton), dirba parlamente, bankuose, asmens sargybinėmis, vairuotojomis...

Tam tikrose sferose moterys gali būti daug profesionalesnės nei vyrai - jos lankstesnės, atsargesnės, atsakingesnės.

Jei bandytume suskirstyti vyrų ir moterų privalumus, pamatytume, jog vyrams būdinga logika, visumos supratimas, jie linkę į abstrakcionizmą, romantiką, jiems būdingas greitas technologijos supratimas. Svarbi vyrui ir motyvacija būti pirmu moters akyse.

Pagrindinė savybė, kuria gali pasigirti moteris – intuicija. Kiek kartų jautėte, jog kažkas čia ne taip ir neapsirikote? Moteriai būdinga analizė, dėmesingumas, konkretumas, praktiškumas, humaniškumas, mokėjimas prisitaikyti, ryšių motivacija, taisyklių laikymasis, siekimas būti vienintele ir nepakartojama. Taigi, galime suvesti gaires:

vyras - racionalus, moteris - jausminga
vyras - „kieto būdo“, moteris - lanksti
vyras - santūrus, moteris - emocionali
vyras – nuožmus, moteris - užjaučianti
vyras - mėgsta riziką, ryžtingas, moteris - atsargi

Galima būtų tęsti iki begalybės, tačiau pagrindinė savybė, kurios neturi vyras - intuicija. Yra posakis - "moters intuicija - taiklesnė nei vyro tikėjimas pergale“. Atlikus tyrimus viename Amerikos universitete, pasirodė, jog moters intuicija nė kiek nenusileidžia skrupulingiems loginiams vyro sprendimams.

Dar vienas iš didžiausių moters ir vyro skirtumų - vyras įvertina aplinką akimis, moteris - ausimis.

Moteriai, atėjusiai į naują kolektyvą, labai svarbu atlikti savo darbą profesionaliai, išgirsti keletą paskatinančių pagyrų. Moteris pasirūpins savo išvaida - jos drabužiai visada bus švarūs ir išlyginti, stilinga šukuosena, stropiai sutvarkyti nagučiai...

Tačiau kaip tik čia ir „pakiša velnias“ koją. Moteris, vadovaudamasi savo privalumais, paprasčiausiai persistengia: segi trumpoką sijonuką, įsigudrina sumažinti švarkelio dydį - tegul visi mato, kokia graži mano figūra, įsispraudžia į neįmanomai mažus marškinėlius, prasega daugiau nei vieną sagutę, kad vyras kolega matytų liemenėlio spalvą ir rezultate susilaukia... o varge, seksualinių priekabių!

Amerikoje ir daugelyje Europos šalių jau įvestas vadinamasis “dress code” rimtose įmonėse: tai klasikinis švarkelis, sijonukas arba kelnės, bateliai, neaukštesne kaip šešių centimetrų pakulne, minimumas aksesuarų.

Profesionalumas - tai pirmiausia pagarba savo darbo vietai. Juk esi įmonės vizitinė kortelė. Privalai rėdytis pagal nustatytas taisykles (išimtis televizija, įvairios mados ir meno industrijos).

Jei pažvelgtume į pasaulinio mąsto „moteris bosus“ pamatytume, jog jos dėvi labai konservatyvius, gero sukirpimo, be abejo brangius kostiumus ir jokių dekolte!

Štai pavyzdžiui, Miami City Club generalinė direktorė Wendy Keller paklausta, ar karštą vasaros dieną nusivelka švarkelį, kietai atsako - ne. Pasirodo, po švarkeliu ji vilki marškinėlius be rankovių, kurie yra griežtas tabu.

Žinoma, galėtume ginčytis su amerikiečiais, tačiau, kaip rodo praktika, moteris, kuri atrodo labai seksualiai, negali pasiekti aukštų karjeros laiptelių vien todėl, kad visada bus vertinama vyrų kolegų pirmiausiai akimis. Britai sako: "Shot skirt and brain doesn’t match!" Lietuviškai - ilgas plaukas – trumpas protas.

Jei nori siekti aukštesnių karjeros laiptelių, turi susimąstyti apie savo įvaizdį. Daug kas sakys žinantis moterų, kurios sėkmingai panaudojo savo moteriško grožio kerus. Tačiau jei esi vertinama dėl savo protinių sugebėjimų, o ne ilgų kojų ar išriesto užpakaliuko, dar ir po 20 metų turėsi, ką parodyti!