Tai - dizaineriai, kuriantys ne drabužius, o aprangos stilių, architektai, ne projektuojantys namus, o generuojantys naujas tendencijas interjero, baldų bei šviestuvų srityse, gurmanai, siūlantys savo kulinarijos receptus, floristai, kuriantys gėlių puokštes įžymybėms.

Nenuostabu, kad Giorgio Armani pateko į kino istoriją. Jis dalyvavo filmų projektuose, mokė tuometines aktores ir aktorius. Kurdamas kostiumus įžymybėms jis pasisemdavo įkvėpimo ir atrasdavo idėjų savo naujoms kolekcijoms.1920 - 1930 metais Holivudo filmų studijos ypatingą dėmesį skyrė žvaigždžių rūbams.

Vienas iš pirmųjų labai pasisekusių Giorgio Armani debiutų buvo filmas „Amerikietiškas žigolas“, kuriame jis aprengė pagrindinį herojų Richardą Gere. Filme rodoma net 30 Giorgio kostiumų ir begalė gražių vyriškų marškinių. Jie kurti ne specialiai šiam filmui, dizaineris juos tiesiog paėmė iš paskutinės savo kolekcijos.

Elitinis „alfonsas“ iš „Beverli Hilso“, kuriam moterys nuolat dovanojo brangias dovanas ir pinigus. Jo kelionės po parduotuves žiūrovams sukelia tikrą seksualinį susijaudinimą. Mes matome, kaip žigolas prieš susitikdamas su kliente peržiūri savo spintą, su meile renkasi kostiumą ir marškinius. Šios scenos leidžia suprasti, kad tai Armani aplinkos žmogus.

Jau tais laikais visi atpažindavo Armani stilių ir žinojo, kad tai – paprasta klasika ir seksuali elegancija. Tas filmas išmokė amerikiečius (ir ne tik žiūrovus) suprasti Armani vyrišką stilių. Jau nuo 1970 metų jis bandė vyriškam kostiumui suteikti seksualumo ir jausmingumo. Armani rūbų spinta tapo nauja vertybe, apibūdinančia vyrų statusą, jų vidinę laisvę ir finansinius pasiekimus. Todėl dizainerio rūbai idealiai tiko filmui „Amerikietiškas žigolas“, tai buvo pinigų ir seksualinės charizmos simbolis.

1982-aisiais Armani išties buvo pripažintas: tokios žvaigždės, kaip Jackas Nicholsonas, Dustinas Hoffmanas ir Johnas Travolta „Times“ žurnalistams pasakojo apie individualiai jiems kuriamus Giorgio Armani drabužius. Dizaineris griežtiems vyriškiems kostiumams suteikė erotiškumo nepažeisdamas jų vyriškojo ego.

Filme „Amerikietiškas žigolas“ Richardas Gere buvo visada rodomas su marškiniais ir kelnėmis. Jis nusirengdavo tik sportui ir meilei, taip sukeldamas žiūrovams potraukį liesti. Šiame filme rodomą madą galima interpretuoti kaip tų laikų dvasią. Filmams kuriami drabužiai darydavo įtaką ir dizainerio kolekcijoms. 1987- 1988 metais per pečių liniją Armani pabrėžė vyrų stiprumą ir fizinę jėgą.

1980 - 1990 metais jis ypač daug dirbo su filmų prodiuseriais, sukūrė apie šimtą filmų, kuriuose žvaigždės aprengtos jo kostiumais. Jis kurdavo rūbus ne tik didelį biudžetą turintiems filmams. Filme „Amerikietiškas žigolas“ Armani rūbai (kostiumas ir kaklaraištis) padėjo pagrindiniam herojui įkūnyti naują – protingo ir simpatiško advokato vaidmenį. Tarp drabužių dizainerių egzistuoja posakis: „pasakyk, kiek pinigų per metus uždirba personažas, ir aš pasakysiu, kaip jį reikia aprengti “.

Aišku, Armani rūbai užtikrina tam tikrą ekonominį statusą tiems, kas gali juos įpirkti, bet ne mažesnę įtaką turi ir asmenybė, svarbus tarpusavio suderinamumas tarp „skonio“ ir „klasės“. Prie aukštos Armani kokybės būtinas tam tikras išprusimas ir gyvenimo būdas. Žodis „Armani“ asocijuojasi su pinigais ir galia. Jau tais metais jo stilių apibūdindavo kaip „kietą ir seksualų“.

Armani rengia ne tik vyrus. Viena žymiausių Holivudo moterų, kurią rengė Armani, buvo Marlene Dietrich. Giorgio pasakojo sukūręs jos stilių, kuris tapo mados legenda.

Tada ji sakė: „Iš pradžių atidengiau savo kojas, ir vyrai buvo tuo sužavėti, vėliau uždengiau jas, ir tai vyrus taip pat sužavėjo!“

Ji manė, kad sekti madą moterims yra tiesiog beprotybė, nes ji nuolat keičiasi, tad tai užima per daug laiko. Vyriškų drabužių mada taip nesikeičia ir juos galima dėvėti, kiek tik nori. Buvo akivaizdu, kad visiems žinomos kino žvaigždės darė didžiulę įtaką masiniam žiūrovui. Jos diktavo, kaip turi atrodyti, rengtis ir elgtis vyrai bei moterys. Marlene Dietrich buvo aprengta kelnių kostiumu ne tik filmuose, bet ir realiame gyvenime. Tai buvo galingas įpakavimas.

Vienas iš jos filmų, kuriame ji pirmą kartą parodė savo kojas, buvo „Žydrasis angelas“ („The Blue Angel“), sukurtas 1930 metais. Tais pačiais metais, tik kiek vėliau, pasirodė Stenbergo Marocco filme vilkėdama stilingą galvos apdangalą, kaklaraištį ir kelnes. Taip buvo sukurtas jos erotinis įvaizdis, kuris buvo patrauklus tiek vyrams, tiek moterims. Prie kelnių ji dažnai dėvėdavo beretę ir pirštinaites. Visos jos dėvėtos kelnės buvo sukurtos Armani.

Oskarų įteikimo ceremonijoms Giorgio rengė tokias kino žvaigždes, kaip Julia Roberts, Charlize Theron, Willą Smithą, Aishwarya Rai, Cate Blanchett, Clive Oweną, Michelle Pfeiffer, Richardą Gere, Richy Martiną, Johną Travoltą ir kt.

Paklaustas apie Armani, George Clooney viename interviu pasakė: „Ieškojau žodyne žodžio „elegancija“ paaiškinimo ir pirmą minutę pasirodė, kad pamačiau žodį armani. Tik vėliau supratau, kad tai buvo mano galvoje. Juk grožis, Armani ir kinas – neatskiriama“.

Taip pat žurnale „Express Mada“ skaitykite:

Rokoko stilius ir jo kraštutinumai
Tendencijos pagal „Mados infekciją“
Interviu su vyno ekspertu D.Velička. Vynas – tai meno kūrinys, kilęs iš gamtos
G. Paulauskas: „Kuriame žmogui, besidominčiam drabužio filosofija“
Džinsomanija
Skandinavijos mados renesansas. Vikingų palikuonys
A. Jasaitytė: laužanti stereotipus
Odos priežiūros subtilybės atvėsus orams
Vyrams. Vyriškos avalynės tendencijos (2008 m. pavasaris-vasara)